Розкручений веб-сайт може стати для свого власника справжнім золотим дном. Наявність топового майданчика – це трамплін до зростання продажів. Адже те що з Мережі можна отримувати готових клієнтів – це факт, що підтверджено на практиці. І необхідно для цього лише мати інтернет-ресурс, який правильно налаштований.
Питанням просування сайтів у пошуку постійно спантеличені як веб-майстри, так і люди світу бізнесу. Для цього існують свої правила, методи, які використовують фахівці.
Кожен потенційний клієнт чи покупець, який шукає в Мережі послугу/товар, завжди стикається з величезною кількістю ресурсів-конкурентів. Слід дати зрозуміти споживачеві, що ваш проект і ідеальніший, і цінніший за всі існуючі. Зробити це нелегко. Пошуковики, завдяки яким користувач приходить до вас, переконати ще складніше. Але такі переконання необхідні насамперед.
Половина успіху – це якість інформації, правильно організована внутрішня оптимізація. Ресурс повинен відповідати наступним характеристикам:
- максимально унікальний зміст, цікавий та корисний для споживача;
- невигадливість і чіткість структури;
- якість дизайну;
- пошукова оптимізація сторінок;
- дієвий код;
- зрозуміла відвідувачам навігація.
Особливо важливим є контент, зміст ресурсу. Контенту належить бути максимально унікальним. Усі пошукові системи цінують тексти, які є такими.
Важливо, щоб сторінки сайту були оптимізовані під запити. Останні встановлюють заздалегідь. Якщо ця частина діяльності з просування сайту втрачена на увазі, ресурс тим самим приречений на невидимість для цільової аудиторії, яка приходить з систем пошуку. Якщо така оптимізація відсутня, поведінкові показники проекту будуть гіршими. Що відразу в негативному ключі позначиться на самому просуванні.
Оптимізація сторінок досягається структуруванням матеріалу. Але насамперед важлива інформативність контенту, його змістовність, наявність фото, графіки, інших додаткових елементів, які роблять текст ідеальним.
При розкручуванні сайту дуже важливо не прогаяти момент зовнішньої оптимізації. І все ж таки не варто забувати, що ефективність останньої базується на досконалості оптимізації внутрішньої. Закуповувати безкоштовні посилання, коли не завершено внутрішню оптимізацію ресурсу, не рекомендовано. А зовнішня оптимізація передбачає отримання посилань на сторінки сайту, що просувається.
Принцип просування посиланнями полягає в наступному: купувати їх потрібно систематично, а не час від часу. При цьому маса посилань кожної наступної закупівлі повинна збільшуватися.