Контракти.ua

1317  —  24.03.23
Українці дали оцінку економічній ситуації в країні
Українці дали оцінку економічній ситуації в країні

Більшість українців (55%) оцінюють економічну ситуацію в країні як "дуже погану" або "досить погану". Ще 4% оцінили ситуацію як "добру" або "дуже добру", а 37% - як "не погану і не добру".

Про це свідчать дані опитування Центру Разумкова.

Як зазначають автори дослідження, громадяни України досить скептично оцінюють економічну ситуацію в країні.

У травні 2021 року, за вісім місяців до початку повномасштабної війни, 60% опитаних оцінювали її як "дуже погану" або "досить погану" (і лише 5% - як "добру" або "дуже добру", а 32% - як "не погану і не добру").

У вересні–жовтні 2022 року, тобто через сім місяців після початку війни, зросла частка громадян, які оцінювали її як "дуже погану" або "досить погану" (до 64,5%).

Однак опитування проведене у лютому-березні 2023 року продемонструвало зниження негативних оцінок навіть порівняно з довоєнним періодом.

Опитування, проводилося Центром Разумкова з 22 лютого по 1 березня 2023 року серед 2020 респондентів. Опитування проводилося лише на тих територіях, що контролюються урядом України та на яких не ведуться бойові дії. Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.

Статьи по теме
МВФ вимагає підвищити деякі податки: рішення планують на січень
МВФ вимагає підвищити деякі податки: рішення планують на січень

Крім ухвалення держбюджету на 2026 рік, у програмі Міжнародного валютного фонду (МВФ) є ще дві попередні умови (prior actions), невиконання яких гальмуватиме затвердження нової програми для України.
вчера, 10:08 — 845

Економіка Китаю тріщить по швах: уповільнення промисловості стає рекордним, - Bloomberg
Економіка Китаю тріщить по швах: уповільнення промисловості стає рекордним, - Bloomberg

Економіка Китаю тріщить по швах: уповільнення промисловості стає рекордним.
02.12 — 268

Як війна змінила харчові звички українців: на чому економлять
Як війна змінила харчові звички українців: на чому економлять

Українці свідомо спрощують споживання, зосереджуючись на базових продуктах і мінімізують «емоційні» покупки.
09.11 — 4251