На російському авторинку через санкції, які були накладені на країну-окупантку за повномасштабне вторгнення до України, гострий дефіцит машин.
Так, у Росії практично не залишилося моделей преміум-класу. Їхній імпорт припинили ще навесні, і тепер запаси дорогих автомобілів на складах добігли кінця. Пише ТСН.
Про це повідомляє "Комерсант".
У минулі роки частка преміальних автомобілів на ринку РФ стабільно досягала 9-10%. Однак від весни вона почала різко зменшуватися: до травня 2022 року скоротилася вдвічі — до 5%, а зараз становить 4%. Передумов зміни ситуації зараз немає.
Річ у тім, що санкції проти Росії фактично припинили імпорт авто преміум-класу. На цей момент популярні бренди типу BMW, Mercedes-Benz, Bentley або Lexus не поставляють свої машини в РФ і їхні запаси на складах дилерів фактично вичерпані. Тож, наразі на російському авторинку робиться велика ставка на "китайців".
Водночас середня вартість нових авто в РФ за цей час суттєво зросла та становила 2,3 мільйона рублів ($38 000). Втім, зумовлено це не продажами дорогих моделей, а різким зростанням цін на все без винятку авто.
Окрім того, виникли проблеми в РФ навіть й з вітчизняними машинами. У "АвтоВАЗ" виникли проблеми з "урізаною" LADA Niva, на яку робили ставки в концерні після відходу основного акціонера в особі Renault, передає "Автоцентр".
Через санкції "АвтоВАЗ" втратив імпортні комплектувальні. Зокрема, двигуни Renault H4m, а також автоматичні коробки передач та варіатори японської компанії Jatco, якими комплектували автомобілі LADA. Не маючи можливості отримати оригінальні комплектувальні, в концерні вирішили налагодити виробництво так званої "урізаної" комплектації LADA Niva. Офіційно продаж "антикризових" позашляховиків стартував 25 липня, але в дилерських центрах їх немає.
Зазначається, що в трьох із чотирьох автосалонів LADA Niva не було в наявності. У четвертому автомобіль був, але оскільки лише один, то фінальну ціну запропонували обговорити "у капота".