Певні групи автомобілів стали дешевші, за інші ж навпаки, продавці просять істотно більше, ніж раніше, й мають на це підстави.
Брак пального та "нові" ціни на нього, звісно, вплинули на автомобільний ринок. Чимало покупців тепер значно більше цікавляться тим, скільки споживає та чи інша модель з конкретним двигуном, і уважно рахують потенційні витрати на майбутнє. Або ж взагалі відмовляються від автівок, що споживають бензин, дизпальне чи газ, і надають перевагу електромобілям. Пише ТСН.
Про це повідомляє Auto.RIA.
Залишили свій слід й "легковики", які прибули до нас з нульовим розмитненням - таких від початку дії пільг ввезено понад 160 тисяч. Котрісь із них потрапляють у продаж за меншими цінами, інші ж – за звичайними. Як наслідок, авторинок знову зазнав змін за доволі короткий проміжок часу.
Зокрема, зросли ціни на електромобілі. Це з зростанням попиту протягом 1-2 минулих місяців. Наймасовішою моделлю є Nissan Leaf. Оголошення про продаж щоденно переглядають тисячі користувачів. Мінімум, який просять зараз продавці за такі машини, становить $8-9 тис. Також зросли в ціні і гібриди через рівномірну витрату пального як у місті, так і на трасах. Порівняно з початком року вартість таких машин у середньому піднялася на 25%.
Водночас упродовж травня почали впевнено зростати ціни на авто з ГБО, бо автогаз на АЗС доступний без лімітів та черг. Станом на початок червня ціни на легковики з ГБО повернулися до тих самих рівнів, що спостерігалися на початку року, і вище на 7%, ніж у минулому.
Можна окремо виділити категорію пікапів, ціни на які зросли на 8-9%. На початку літа пропозицій із автомобілями такого типу стало значно більше. Підвищений попит з боку ЗСУ та тероборони спровокував збільшення імпорту.
Водночас деякі категорії транспортних засобів подешевшали. Впали ціни на авто у таких сегментах: