Контракти.ua

556  —  10.12.21
Українці назвали головні джерела новин: телебачення втрачає позиції
Українці назвали головні джерела новин: телебачення втрачає позиції

Восени 2021 року основним джерелом інформації про актуальні новини для більшості населення лишаються українські центральні телеканали. Але популярність цього джерела значно знизилися порівняно з 2020 роком - з 67% до 57%.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на дані опитування КМІС.

Як зазначають соціологи, з 59% до 64% зросла частка тих, хто отримує новини з діджитал-каналів (новинні інтернет-сайти та/або соціальні мережі). З 40% до 47% стало більше тих, хто говорить про новинні інтернет-сайти, з 36.5% до 41% - тих, хто говорить про соціальні мережі.

Крім того, 20% українців дізнаються новин з розмов з іншими людьми, 11,5% з місцевих каналів, 3% - місцевих газет, 3% - з радіопрограм, 2% - із загальноукраїнських газет.

Російські телеканали дивляться близько 3% українців.

Київський міжнародний інститут соціології провів опитування з 26 жовтня до 17 листопада 2021 року по всій Україні за виключенням окупованих Росією територій. В рамках дослідження було проведено 2000 інтерв’ю з респондентами, які проживають у 152 населених пунктах. Статистична похибка для вибірки не перевищує 3,3%.

Статьи по теме
В Україні посилилося демографічне старіння. Експерт розповіла, чим це загрожує
В Україні посилилося демографічне старіння. Експерт розповіла, чим це загрожує

Сьогодні в Україні і через міграцію (особливо на тлі повномасштабної війни), і через зниження народжуваності (ненароджуваність) істотно посилився процес демографічного старіння.
03.12 — 215

Українців попередили про різке похолодання та сніг: прогноз погоди на 16 листопада
Українців попередили про різке похолодання та сніг: прогноз погоди на 16 листопада

У неділю у низці регіонів України погода зіпсується. Синоптики прогнозують зниження температури та мокрий сніг.
16.11 — 268

"Споживчий кошик війни": дослідження показало, на чому найбільше економлять українці

Нове дослідження харчових звичок показало, що ще більше українців почали економити на продуктах. У порівнянні із минулим роком показник зріс з 67% до 72%.
01.11 — 299