Контракти.ua

19571  —  28.02.08
«Міграція абонентів DJUICE» – перехід на контракт зі збереженням номера
«Міграція абонентів DJUICE» – перехід на контракт зі збереженням номера

З 28 лютого діджусівці, які бажають стати контрактними абонентами, зможуть змінити форму обслуговування «Київстар», зберігаючи при цьому свій номер телефону та гроші на рахунку.

Замовити нову послугу зможуть усі абоненти, які підключені до мережі DJUICE понад півроку. Для цього достатньо звернутися у будь-який відділ прямого продажу компанії «Київстар». Діджусівці отримають змогу обрати один з діючих контрактних тарифних планів – як корпоративних, так і некорпоративних. Стара SIM-карта абонента замінюватиметься на нову, але номер телефону та кошти на рахунку зберігатимуться.

Послуга «Міграція абонентів DJUICE на контрактну форму обслуговування» цілком безкоштовна.

Директор з стратегічного маркетингу компанії «Київстар» Тарас Пархоменко:

«Минуло вже три з половиною роки з того моменту, як молодіжний бренд DJUICE з’явився в Україні. Наші діджусівці дорослішають, в них з’являється нові потреби в мобільному зв’язку, виникає необхідність регулярно користуватися мобільним зв’язком у великому обсязі. Аби абонентам було й надалі зручно й вигідно, ми надаємо їм можливість безкоштовно перейти на контрактну форму обслуговування «Київстар».

З 28 лютого окрім безкоштовного переходу на контрактну форму обслуговування діджусівці зможуть також безкоштовно перевіряти належність інших абонентських номерів до мережі «Київстар». Для цього достатньо скористатися послугою «USSD-запит» - набрати код *177*380ХХХХХХХХХ#, де 380ХХХХХХХХХ – номер іншого абонента «Київстар». Протягом доби абонент зможе зробити не більше ніж 10 запитів.

Детальніше про послуги «Міграція абонентів DJUICE на контрактну форму обслуговування» та «USSD-запит» можна дізнатись на www.info.kyivstar.ua, www.djuice.com.ua, wap.djuice.com.ua, а також за коротким номером 477.

Довідка про бренд:

DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений та запущений компанією Telenor (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, яке забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку.

Довідка про компанію:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 23,87 млн осіб (станом на 01.02.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в мережах 350 зарубіжних операторів у 185 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 367

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 439

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 417