Один із найпопулярніших сервісів пасажирських перевезень у країні – це коли водій в інтернеті виставляє маршрут своєї поїздки до іншого міста, а охочі за гроші можуть приєднатись до подорожі. У програмі «Ранок з Україною», яка виходить у будні о 6:30 на каналі «Україна», ведучі Лілія Ребрик і Анатолій Анатоліч розповіли, які неприємності можуть чекати на пасажира і як правильно обрати водія.
Історій, коли пасажири скаржаться на неадекватних водіїв популярного сервісу перевезень у соцмережах безліч. Тому «Ранок з Україною» вирішив перевірити, чи можна ще до поїздки зрозуміти дистанційно, що вас чекає небезпека. А перше, на що слід звернути увагу – інтонація водія. Якщо з вами говорять збуджено або, навпаки, занадто спокійно – це перший дзвіночок, який свідчить про те, що співрозмовник може неадекватно поводитися під час дороги. Друге – водій постійно змінює місце посадки. І третє – коли за вами приїхало не те авто, про яке домовлялися по телефону, або ж пошкоджене.
Крім того, експерти дали кілька порад, як правильно поводитись пасажиру під час поїздки.
- в машині сідати за водієм.
- якщо дорогою ви зрозуміли, що водій поводиться агресивно, без вагань виходьте раніше кінцевої зупинки.
Найдієвіший спосіб уберегтись – ідентифікувати особу водія – стверджують правоохоронці.
«Ніколи не завадить повідомити інших по телефону, і краще в присутності перевізника, що ви їдете на автомобілі певної марки, кольору, з такими-то номерами, із пункту А до пункту Б. А також обов’язково озвучити ім’я водія», – радить адвокат Руслан Сушко в ефірі каналу «Україна».
Це завчасно стримуватиме людину, яка задумала щось зле.