Торговельні центри, речові ринки та магазини запрацювали в Україні після майже чотиритижневого локдауну. Але не всі – через збитки деякі взагалі не відкрилися. Через нову звички українців економити на одязі та взутті покупців значно поменшало. Нечисленних клієнтів приманюють знижками до 50%, іноді навіть собі у збиток. І прогнози для продавців – поки що не веселі.
На розкладках на базарі – різноманітний одяг і взуття, а купувати їх майже нікому – торговців на ринку на кілька десятків більше, ніж покупців. Новий товар сюди не завозять уже давно, хочуть продати хоча б те, що залишилося. Наприклад, продавчиня взуття Рита Іманова від безвиході робить знижки майже на 50%, саме тому виходить у мінус.
"Ось взуття по 1000-1700 грн, є по 800-1500 грн. Дуже великі знижки робимо, майже в половину, щоб тільки купили", – скаржиться Рита.
У торгових центрах ажіотажу більше. Великі мережі розпродають старі колекції. Але новий товар завезли ще не скрізь. Неабияк заохочують покупців українські бренди – пропонують знижки на 20-50%. Причини ті ж, що у їхніх колег з ринку – лише б продати.
Економісти переконані: це не останні збитки підприємців у 2021 році – зазначили в новинах «Сьогодні» на каналі «Україна».
"З огляду на те, що ми точно провалили вакцинацію населення і не завершимо її поточного року, можна з упевненістю сказати, що буде новий локдаун наприкінці осені, а потім ще й навесні наступного року", – вважає економіст Борис Кушнірук.
Опитані покупці зізнаються: почали купувати менше одягу. Наприклад, замість двох пар взуття або штанів на сезон купують одну пару. Тому маркетологи радять продавцям закуповувати одяг в меншому обсязі та не поспішати із замовленням осінніх колекцій.