Контракти.ua

1020  —  09.04.21
Річний збиток Укрзалізниці склав майже 12 млрд
Річний збиток Укрзалізниці склав майже 12 млрд

За підсумками минулого року Укрзалізниця отримала 11,9 млрд грн чистого збитку проти 2,988 млрд прибутку роком раніше.

Про це йдеться у фінзвіті компанії, опублікованому в п'ятницю, 9 квітня.

У компанії заявляють, що на фінрезультат значно вплинуло зниження доходів від вантажних і пасажирських перевезень - на 10,3% і 58,3% відповідно, а також значне коливання курсових різниць, в результаті чого отримано чистий збиток у розмірі 5,5 млрд грн проти 4,3 млрд грн чистого прибутку в 2019 році.

Компенсації провідному управлінському персоналу (правління компанії в складі шести осіб і наглядова рада в складі п'яти осіб) складалися, в основному, із зарплати, відповідних нарахувань та премій і, за даними УЗ, становили 53,018 млн грн і 71,417 млн грн відповідно. У 2020 році винагороди членам наглядової ради становили 20,7 млн грн (проти 43,425 млн грн у 2019 році).

Дивіденди до сплати державі, станом на 31 грудня 2020 року, становили 753,7 млн грн (2019 рік - 755 млн грн).

Статьи по теме
"Укрзалізниця" не має фінансувати пасажирські перевезення за рахунок вантажних тарифів, - ЄБРР

"Укрзалізниця" постала перед значними труднощами, але міжнародні партнери компанії сподіваються, що ситуація покращиться, і УЗ вдасться заощадити на своїх витратах.
29.11 — 264

В Нацбанку розказали, де шукатимуть гроші на покриття дефіциту держбюджету
В Нацбанку розказали, де шукатимуть гроші на покриття дефіциту держбюджету

Нацбанк вважає, що один з можливих джерел додаткових надходжень в держбюджет є внутрішній борговий ринок. Так, Мінфін протягом липня-серпня суттєво наростило обсяги залучень, а саме чисте боргове фінансування у липні склало 152% від плану, у серпні — 180%.
12.09 — 314

У НБУ назвали найбільш вірогідне джерело покриття дефіциту коштів на 2026-2027 роки
У НБУ назвали найбільш вірогідне джерело покриття дефіциту коштів на 2026-2027 роки

Україні не вистачає значної суми для покриття дефіциту коштів у наступні два роки. Зараз проводяться консультації з ЄС.
11.09 — 356