Що робити, якщо ви поїхали у відпустку за кордон і підхопили коронавірус?
Виявляється – все залежить від страховки, яку зобов'язані оформляти всі туристи. Вона буває різних типів, і часто можна навіть поборотися за повернення вартості путівки. Щоправда, муситимете почекати на повернення додому.
"Протягом 10 днів з дня приїзду в Україну ви звертаєтеся до страхової служби, називаєте номер страховки, прізвище – і вам відшкодовують кошти, які були витрачені на лікування. Якщо ви купуєте додаткову страховку – типу "С"- покривається також 80% від вартості туру", – говорить власниця турагентства Ольга Коханова в новинах "Сьогодні" на каналі "Україна".
За останній рік кількість мандрівників, які потребують компенсації за зіпсований відпочинок, значно зросла. Тому перш ніж вирушати в дорогу, добре подумайте, чи правильний тип страховки ви обрали.
Мандрівниця Ольга Горецька і її чоловік полетіли у весільну подорож на Шрі-Ланку. Через позитивний тест на коронавірус вони стали заручниками готелю і милуються екзотичними пейзажами хіба що з балкона.
Виходити заборонено навіть в їдальню – їжу приносять в номер. До того ж без столових приборів:
"Немає ні виделок, ні ложок. Мабуть, одноразових у них немає, а металеві нам давати погидували", – скаржиться Ольга.
І якщо персональний посуд випросити ще можна, то записатися на огляд лікаря за кордоном – завдання із зірочкою. Всі ліки – за власний рахунок, хоча, по ідеї, їхню вартість має компенсувати страхова компанія.
"У тебе може бути коронавірус, він може показатися кілька разів на тестах, але якщо немає симптомів, то це не страховий випадок. І ти просто сидиш зачинений у номері".
У подружжя Горецьких – стандартна страховка, яку зазвичай оформляють туристи. Тому їм радять поборотися хоча б за компенсацію лікування.