2703  —  23.09.20
Астрономы нашли "Пи-планету"
Астрономы нашли

Исследователи из Массачусетского технологического института обнаружили новую планету K2-315b, вращающуюся вокруг своей звезды за 3,14 дней.

Как передает Укринформ, об этом говорится в пресс-релизе вуза.

Астрономы нашли планету во время просмотра снимков, которые еще были сделаны телескопом Kepler от NASA в 2017 году.

По оценкам ученых, «пи-планета» имеет радиус 0,95 Земли, ее масса почти равна массе нашей планеты. K2-315b вращается вокруг своей звезды со скоростью в 81 км в секунду или 291 000 км в час за 3,14 дней.

В сообщении отмечается, что вновь обнаруженная планета не подходит для проживания человечества - температура на ее поверхности колеблется вокруг отметки 230 градусов по Цельсию.

Чи можливе життя за межами Землі: вчені зробили нове відкриття

На кам'янистих екзопланетах, таких як Земля, у яких атмосфера складається з газоподібного водню та гелію, може бути рідка вода на поверхні, а отже, там може існувати життя протягом мільярдів років.
30.06.22 — 5477

Життя може існувати на планеті, що обертається навколо подібної до Сонця зірки

Дослідники вважають, що поблизу зірки, подібної до Сонця, може існувати планета, на якій могло б бути життя.
14.02.22 — 1770

Астрономи виявили нову планету біля найближчої до Сонця зірки

Група астрономів завдяки Дуже Великому Телескопу Європейської Південної Обсерваторії у Чилі знайшли планету, яка знаходиться в системі найближчої до Сонця зірки - Проксима Центавра.
11.02.22 — 1069