1756  —  14.02.22
Життя може існувати на планеті, що обертається навколо подібної до Сонця зірки

Дослідники вважають, що поблизу зірки, подібної до Сонця, може існувати планета, на якій могло б бути життя.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє BBC.

У випадку підтвердження, це буде перший випадок, коли була знайдена потенційно життєздатна планета, що обертається навколо такої зірки, що називається «білим карликом».

Планету було виявлено в «зоні проживання» зірки, де не надто холодно та не надто спекотно, щоб підтримувати життя.

Результати дослідження опубліковано у щомісячних повідомленнях Королівського астрономічного товариства. Професор Джей Фаріхі з Університетського коледжу Лондона, який очолював дослідження, сказав, що такі спостереження абсолютно нові для астрономів.

"Це перший раз, коли щось було помічено в зоні проживання білого карлика. Тому існує імовірність існування життя на іншій планеті, що обертається навколо зірки", - сказав Фаріхі BBC News.

Планета, що ймовірно розташована на відстані 117 світлових років від Землі, вважається у 60 разів ближчою до своєї зірки, ніж наша планета до Сонця.

Як зазначається, у дослідників немає неспростовних доказів існування цієї планети, але рух 65 структур розміром з Місяць, що обертаються навколо зони білого карлика, дозволяє припустити, що вона дійсно існує.

Як повідомляв Укрінформ, міжнародна група астрономів виявила сліди водяної пари в атмосфері екзопланети TOI-674b.

Коли погасне Сонце: вчені визначили дату і змоделювали процес
Коли погасне Сонце: вчені визначили дату і змоделювали процес "смерті"

Вчені спрогнозували, коли погасне Сонце і як виглядатимуть останні дні Сонячної системи.
17.11.22 — 2099

Чи можливе життя за межами Землі: вчені зробили нове відкриття

На кам'янистих екзопланетах, таких як Земля, у яких атмосфера складається з газоподібного водню та гелію, може бути рідка вода на поверхні, а отже, там може існувати життя протягом мільярдів років.
30.06.22 — 5465

Апарат Solar Orbiter показав гігантський спалах на Сонці

Апарат для дослідження Сонця Solar Orbiter від Європейського космічного агентства (ESA) та NASA зробив світлину найбільшого сонячного спалаху, який коли-небудь спостерігався на одному зображенні разом із повним сонячним диском.
20.02.22 — 1409