Контракти.ua

2276  —  28.07.18
Tommy Hilfiger будет платить за ношение своей одежды
Tommy Hilfiger будет платить за ношение своей одежды

Надел футболку - получил скидку.

Бренд Tommy Hilfiger анонсировал коллекцию умной одежды XPLORE, которая конвертирует время ношения на скидки в магазинах, пишет Techcrunch.

Каждый предмет одежды оснащен специальным чипом, который следит, как часто и долго человек носит одежду с брендом компании. За время ношения будут начисляться бонусы или баллы, которые потом можно использовать как скидку при покупке эксклюзивных товаров. Одежда подсоединяется к смартфону, где и хранится вся информация.

Компания также предлагает квесты для своих покупателей. Например, человек должен дойти до определенной точки на карте. К

огда задание выполнено - пользователь получает дополнительные баллы. В новую линейку войдет женская и мужская одежда.

В коллекции есть все элементы гардероба: от брюк до сумок и кепок.

Статьи по теме
Made in Ukraine: датська компанія виготовлятиме в Україні систему керування вікнами для експорту в понад 70 країн
Made in Ukraine: датська компанія виготовлятиме в Україні систему керування вікнами для експорту в понад 70 країн

Датський виробник мансардних вікон VELUX Group розпочав в Україні виготовлення системи управління для електрокерованих вікон, штор та ролетів власного бренду. Новий продукт VELUX Touch вироблятиметься на потужностях американського виробника електроніки Jabil в Закарпатській області.
26.04.23 — 935

Favbet сплачує податки до держбюджету, не працює в рф і білорусі та не приймає ставки від громадян цих країн
Favbet сплачує податки до держбюджету, не працює в рф і білорусі та не приймає ставки від громадян цих країн

Українська компанія Favbet звертається до українських ЗМІ з проханням не розповсюджувати недостовірну інформацію щодо своєї діяльності. Хвиля чорного піару з фейковою інформацію щодо «несплати податків» та «співпраці з рф»  має наклепницький характер та не відповідає дійсності.
25.05.22 — 5595

Людяність, ментальне здоров'я, емпатія: як змінюється ставлення до персоналу в період пандемії.
Людяність, ментальне здоров'я, емпатія: як змінюється ставлення до персоналу в період пандемії.

Другий рік бізнес живе в надзвичайних умовах: дистанційний формат роботи та перехід спілкування в онлайн спричиняє брак соціалізації, а тривожність все частіше супроводжують життя співробітників. НR-спеціалісти переконують: персонал потребує не лише інших підходів і мотивації, ніж в допандемічні часи, але і емпатії, турботи та уваги до ментального здоров’я. Ми розпитали експертів в галузі НR та керівників українських компаній про нові виклики та те, як вони з ним справляються.
11.06.21 — 1392