Ну які діти не люблять комп'ютерні ігри? Можна нескінченно довго сперечатися про шкоду і користь таких ігор, але з думкою дитини все ж краще рахуватися.
Як відомо, у кожної дитини є свої власні переваги у виборі гри. Хлопчики, як правило, віддають перевагу всіляким стрілянинам, гонки, екшн і все, що пов'язано з пошуком скарбів і кладів. А ось дівчаткам до душі спокійні ігри, за допомогою яких вони можуть на деякий час відчути себе дорослими жінками. Найчастіше дівчата вибирають ті ігри, де їм доводиться робити зачіски, ходити з подругами по магазинах, а також займатися приготуванням різноманітних страв, для прикладу ось посилання де дівчата зможуть пограти в салон краси. Незмінною героїнею всіх дівчачих ігор є всім відома Барбі. На сайті http://www.games-girll.com/ ви знайдете безліч ігор за участю цієї неповторної красуні.
Тут вашій увазі пропонуються як гри, які вже стали класикою і з'явилися багато років тому, так і ті ігри, які з'явилися відносно недавно, але вже знайшли свою постійну аудиторію. Особливою увагою у маленьких господинь користуються гри, де Барбі займається приготуванням різних кулінарних шедеврів. Ці ігри прості і разом з тим цікаві. Асортимент страв тут величезний. Сьогодні ви можете зайнятися приготуванням смачного віртуального кексу, а на завтра ваше увазі буде повністю зосереджена на яблучному пирогу. У розділі зосереджені всі ігри Барбі, в яких можна приготувати їжу, а вам залишиться лише вибрати чергове блюдо.
За допомогою цих ігор будь-яка маленька господиня зможе зрозуміти, з яких етапів складається справжнісінький процес приготування, яким чином створюються кращі кулінарні витвори, а також зрозуміє які інгредієнти лежать в основі кожного з блюд. Не варто недооцінювати важливість комп'ютерних ігор для дітей. З їх допомогою у вашої дитини розвивається логічне мислення, розширюється кругозір і з'являється здатність самостійно приймати рішення. А вже важливість цих якостей у дорослому житті навряд чи хтось стане заперечувати.
До моменту появи першої ляльки Барбі ринок іграшок для дівчаток представляли виключно ляльки-діти. Створивши американський варіант німецької сувенірної іграшки Bild Lilli, що послужила прототипом, компанія Mattel випустила на ринок унікальний продукт, який не має аналогів і прямої конкуренції.
Професіонали зустріли ляльку досить холодно. Знайшлися й ті, хто взявся за голову і почав говорити про мораль. Але вже на той момент в Mattel сформувалася правильна маркетингова стратегія продовження гри: Барбі стала лише основою, тим самим якісним продуктом, за яким слідував випуск різних додаткових аксесуарів, що забезпечують компанії додатковий прибуток. Була створена спеціальна система мерчандайзенга: ляльки у всіх окремо продаються нарядах розташовувалися на сходинках спеціальної драбини у вітрині магазину.