У відповідь на публікацію статті "За чей счет хочет взлететь "Атласджет Украина"?" від 16 жовтня 2014 року, що містить недостовірну інформацію, на сайті "Контракты UA" ИД " Галицкие Контракты" ТОВ "Авіакомпанія "Атласджет Україна" публікує дане спростування.
1. Права на експлуатацію повітряних ліній ТОВ "Авіакомпанія "Атласджет Україна" були надані за рішенням комісії з формування та реалізації державної політики щодо експлуатації повітряних ліній, яка відповідно до законодавства складається як з представників Мінінфраструктури, так і з представників Державної авіаційної служби.
2. Обмеження обсягу прав МАУ на експлуатацію повітряної лінії Київ - Стамбул (Республіка Туреччина) - Київ та експлуатацію повітряної лінії Одеса - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Одеса було здійснено комісією на підставі невиконання МАУ авіаційних правил України, а саме невиконання МАУ обов'язків щодо частоти рейсів та наявності заборгованості перед державним аеропортом. Таке обмеження не пов'язано з наданням прав на експлуатацію повітряних ліній ТОВ "Авіакомпанія "Атласджет Україна".
3. Голова ради директорів компанії Atlasjet Мурат Алі Ерсой надав показання, що вказали на винних осіб у авікатастрофі 30 листопада 2007 року над Іспартою. Цими особами є звільнені у 2008 році виконавчий директор компанії Atlasjet Тунджай Мустафа Доганер, комерційний директор Алі Батухан Караташ та його заступник Еркан Дроган. Сьогоднішнє керівництво не є причетним до авіакатастрофи.
4. ТОВ "Авіакомпанія "Атласджет Україна" здійснює свою діяльність, в тому числі, через зареєстровану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців київську філію.
5. Борг перед ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького" оспорюється ТОВ "Атласджет Україна" у Господарському суді Львівської області.
6. На сьогодні у ТОВ "Авіакомпанія "Атласджет Україна" працює 90 осіб, щодо яких були сплачені податки відповідно до законодавства України.