Контракти.ua

20505  —  27.02.09
Конкурс для журналістів на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні
Конкурс для журналістів на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні

З нагоди святкування 10-ої річниці ініціативи міжнародної ініціативи – Глобального договору – яка об'єднала компанії, агентства ООН, а також трудові та громадські організації з метою підтримки та реалізації принципів корпоративного громадянства, Представництво ООН в Україні та мережа Глобального договору запрошує журналістів до участі у конкурсі на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні.

Головна мета конкурсу: покращення висвітлення тематики соціальної відповідальності бізнесу в українських ЗМІ, збільшення обізнаності широких верств населення з питань корпоративного громадянства

Календарний план проведення конкурсу:

Оголошення конкурсу – 25 лютого 2009 року

Прийняття робіт – до 30 квітня 2009 року включно (приймаються публікації в друкованих чи електронних ЗМІ з 1 січня 2009 року по 30 квітня 2009)

Підведення підсумків та оголошення результатів – не пізніше 15 травня 2009 року.

Учасники: штатні та позаштатні кореспонденти друкованих та електронних засобів масової інформації.

Визначення переможців:

Конкурсні роботи будуть оцінюватися за такими критеріями:

  • рівень дотримання журналістських стандартів, збалансованість матеріалу

  • рівень розкриття теми соціальної відповідальності бізнесу

  • адекватність та коректність викладення матеріалу


  • актуальність й ілюстративність матеріалу

  • наявність конкретних «життєвих історій»

  • оригінальність способу розкриття теми

  • відсутність ознак замовності матеріалу.

Переможців конкурсу визначає Журі у наступному складі:

• Юлія НЕСТЕРЯК, заступник директора Інституту журналістики Київського національного університету імені Тарас Шевченка

• Олексій ПОГОРЄЛОВ, генеральний директор Асоціації видавців періодичної преси

• Ігор СЛЮСАРЕНКО, журналіст, 5-ий канал

• Євген ФЕДЧЕНКО, директор Могилянської школи журналістики НаУКМА

• Олександр ХАРЧЕНКО, головний редактор ІА «УНІАН»

• Юлія ЩЕРБІНІНА, менеджер громадсько-приватних партнерств, Представництво ООН.

Для участі в конкурсі необхідно надіслати:

• відскановану заповнену заявку (див. додаток 1), роздруковану на бланку відповідного ЗМІ з підписами керівника та автора-журналіста

• публікація в друкованих чи електронних ЗМІ з 1 січня 2009 року по 30 квітня 2009 у наступних форматах:

- друковані матеріали — у відсканованому вигляді в форматі jpeg,

- матеріали, розміщені на інформаційних Інтернет-ресурсах — у текстовому форматі .doc із зазначенням гіперпосилання пересилати електронною поштою у вкладеному файлі.

Електронні матеріали приймаються за адресою csr-media(АТ)un.org.ua.

Оригінали та примірники публікацій можна надсилати поштою з 25 лютого 2009 року по 30 квітня 2009 року за адресою: Кловський узвіз 1, Київ 01021 з поміткою «Конкурс для журналістів».

Переможці конкурсу нагороджуються поїздкою на щорічний всесвітній форум мереж Глобального договору, який цього року відбудеться у Стамбулі (Туреччина), 9-10 червня 2009 року.

Переможці конкурсу (засоби масової інформації та журналісти) будуть оголошені на сайтах Представництва ООН в Україні (www.un.org.ua) та мережі Глобального договору України (www.globalcompact.org.ua).

За детальнішою інформацією звертайтесь до Анни Данилюк, anna.danylyuk(АТ)un.org.ua.

ДОДАТОК 1

ЗАЯВКА

На участь у конкурсі на кращий аналітичний матеріал з висвітлення теми соціальної відповідальності бізнесу в Україні

Прізвище, ім’я, по-батькові автора матеріалу

Електронна адреса пошти, номер телефону (роб., моб.)

Назва та вид (газета, журнал, Інтернет-видання тощо) ЗМІ, в якому був опублікований матеріал

Поштова адреса ЗМІ

Прізвище, ім’я, по-батькові керівника

Номер телефону, факсу, електронна адреса видання

Дата виходу матеріалу

Дата заповнення заявки

Підпис журналіста

Підпис керівника.

NB: Роздрукувати на бланку ЗМІ

Статьи по теме
Смаки Sobranie для Ploom: знайдіть ідеальний варіант для себе
Смаки Sobranie для Ploom: знайдіть ідеальний варіант для себе

Кожен з нас має унікальні смакові вподобання, та коли мова йде про аромати тютюнових стіків, вибір може стати справжнім викликом. Створюючи продукти для Ploom X Advanced, враховувались різноманітні смаки та потреби споживачів, щоб запропонувати стильні та інноваційні варіанти. Стіки Sobranie для пристрою зберігають баланс між традицією та новими ароматними відтінками, що задовольнить навіть найвибагливіших користувачів.
21.03 — 650

Как держать азарт под контролем: управление временем на 1xSlots
Как держать азарт под контролем: управление временем на 1xSlots

Узнайте, как эффективно использовать бонусы и прочитайте честный 1xSlots обзор для успешной игры.
27.01 — 546

Чому військові звертаються до наркотиків після бойових дій і як це подолати?
Чому військові звертаються до наркотиків після бойових дій і як це подолати?

Дізнайтесь про основні причини вживання наркотиків серед військових після бойових дій ▶︎ Ефективні методи боротьби із залежністю ☎︎ +380(67)4004477 ▶︎ Наркологічний центр "Брік" – 1 крок до відновлення!
20.11.24 — 689