Акції опозиції «Вставай, Україно!» є невдалими і завдають удару по репутації тих людей, які їх організовують.
Таку думку висловив сьогодні на прес-конференції засновник компанії Research & Branding Group Євген Копатько.
«Акції є невдалими. Ви заявляєте 3 тис. людей, а приходить 10 тис. - ви заявляєте про свою перемогу. Але коли ви заявляєте 30 тис., і приходить 3 тис., як би камери не знімали, з них 30 тис. не зробиш, а це удар по репутації людей, які організовують ці акції», - наголосив соціолог.
Копатько зазначив, що всі добре розуміють, що акції «Вставай, Україно!» мають в основному штучний характер.
«Тому що, коли люди виходять самі, це одна історія. Коли вони стимульовані якимось іншим чином, і про це кажуть постійно, це удар по репутації тих людей, хто це організовує», - цитує соціолога УНН.