Контракти.ua

19959  —  16.09.08
«Київстар» продовжує термін дії акції «0 на вихідні»
«Київстар» продовжує термін дії акції «0 на вихідні»

Лідер мобільного зв’язку України компанія «Київстар» продовжує термін дії акції «0 на вихідні». Контрактні абоненти та абоненти передплаченого зв’язку «Київстар», які раніше взяли участь в акції «0 на вихідні» та користуються нею зараз, можуть продовжити термін дії акції, і надалі безкоштовно розмовляти по мобільному у вихідні й святкові дні.

Абонентам тарифного плану «Найкращий», які замовлять продовження дії акції, буде автоматично змінено чинний тарифний план на тариф «Класичний». Для абонентів передплаченого зв’язку зміна відбудеться автоматично протягом доби, для контрактних некорпоративних абонентів – у перший день наступного місяця.

Щомісяця абонентам-учасникам акції нараховуватиметься 100 безкоштовних хвилин для вихідних та переадресованих дзвінків на номери абонентів мережі «Київстар», за винятком абонентів Мобілич. Акційний тариф діє в суботу, неділю та святкові дні цілодобово за умови наявності у абонента акційних хвилин. Плата за з’єднання для абонентів передоплаченого зв’язку – 0,35 коп., а для контрактних абонентів – відсутня.

Нарахування 100 акційних безкоштовних хвилин відбувається для абонентів передплаченого зв’язку 16 разів, для контрактних некорпоративних абонентів – 15 разів поспіль. Абоненти можуть самостійно перевіряти залишок невикористаних акційних хвилин, що надаються в межах акції, за допомогою USSD-запиту зі свого мобільного телефону *112#.

Усі нинішні абоненти, які обслуговуються на умовах тарифного плану «Найкращий» та раніше взяли участь в акції «0 на вихідні» й користуються нею зараз, можуть продовжити термін дії акції, зателефонувавши на IVR 477*97 в період з 16 вересня до 16 листопада 2008 року. Вартість замовлення продовження дії акції – 10 грн.

Абоненти, які беруть участь в акції «0 на вихідні», можуть також замовити акцію «Наша сім’я».

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,46 млн осіб (станом на 1.09.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, його мережа охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 193 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 367

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 439

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 417