Контракти.ua

785  —  26.02
Як графічному та SMM-дизайнеру використовувати Behance для пошуку клієнтів?
Як графічному та SMM-дизайнеру використовувати Behance для пошуку клієнтів?

Уявіть: ви виклали свої кейси з SMM або дизайну, закрили ноутбук — а за кілька днів у вас вже є запити від потенційних клієнтів. Реальність? Так, якщо правильно використовувати Behance. Розберімось детальніше, що за платформа та як вона допомагає шукати клієнтів.

Що таке Behance?

Behance — це одна з найбільших платформ для дизайнерів, де можна демонструвати свої роботи, отримувати відгуки та знаходити нових клієнтів. Це свого роду Instagram для творчих людей, де кожен може створити власне портфоліо та презентувати свої кейси.

Як працює Behance?

Ви створюєте акаунт і оформлюєте свої роботи у вигляді проєкту. Це можуть бути:

  • брендбуки,
  • віжуали для соцмереж,
  • логотипи,
  • рекламні креативи,
  • готові портфоліо,
  • дизайн дописів та stories,
  • хайлайтс тощо.

Головне — не просто показати картинки, а оформити проєкт: додати опис, розкрити процес, показати до та після. Тобто бажано використовувати як і візуальні результати роботи, так і тестовий опис, щоб вийшов повноцінний сторітел.

Щодо просування, то Behance працює як соцмережа: ви взаємодієте з іншими дизайнерами, а вони помічають вас та лайкають проєкти. А як ми знаємо за алгоритмами соцмереж, що більше взаємодій, то вища видимість акаунту.

Де шукати клієнтів?

  1. Розділ вакансій
    Behance має спеціальний розділ, де компанії розміщують вакансії та проєкти для фрилансерів. Платформа автоматично підбирає пропозиції відповідно до вашої професії.
  2. Прямі запити від замовників
    Замовники можуть самостійно переглядати профілі дизайнерів. Якщо їм сподобається ваше портфоліо, вони можуть зв'язатися з вами одразу через платформу.
  3. Потрапити в Featured
    Модератори платформи щодня самостійно обирають найкращі роботи в галузях та нагороджують їх медалями, що також збільшує охоплення та допомагає просувати сторінку.

Тому якщо ви хочете, щоб вас помітили, треба пам’ятати про якість та креатив.

Як покращити свої навички SMM-дизайну?

Щоб створювати справді креативні проєкти та виділятись серед інших дизайнерів, треба прокачувати свої навички. До прикладу, є курс від Kukurudza з SMM-дизайну у Figma ви навчитеся :

  • Поєднувати шрифти та кольори, працювати з композицією та створювати стильні візуали.
  • Оформлювати контент та креативи для соцмереж і рекламних кампаній.
  • Створювати дизайн-системи, що полегшують роботу та економлять час.
  • Керувати увагою користувача та робити віжуали, які допомагають досягати цілей.

Тому на навчанні опануєте базу не лише з графічного дизайну, а й з SMM-дизайну, прокачаєте навички на практиці з реальними проєктами, зробите кейси й наприкінці оформите їх у портфоліо. До речі, ці кейси також можна буде опублікувати на Біханс.

Висновок

Behance — це не просто галерея ваших робіт, ця платформа може бути потужним інструментом для пошуку клієнтів та розвитку кар'єри. А правильно оформлене портфоліо, активна взаємодія з іншими користувачами та якісні кейси допоможуть вам привернути увагу більшої кількості людей. Додавайте свої кейси, взаємодійте на платформі та використовуйте всі можливості Behance на максимум.

А якщо хочете прокачати свої вміння і навчитися створювати дизайн, що працює на результат — зверніть увагу на курс з SMM-дизайну від Kukururdza.