Контракти.ua

699  —  17.12.24
Аварійні танкери демонструють ризики старіння "тіньового флоту" Росії, - Reuters
Аварійні танкери демонструють ризики старіння

Два старих танкери були пошкоджені під час шторму в Керченській протоці, що підкреслило екологічні та страхові ризики російського "тіньового флоту". Розлив може стати однією з найбільших екологічних катастроф у регіоні за останні роки.

Про це пише РБК-Україна з посиланням на Reuters. Про це повідомляють Контракти.UA.

Один член екіпажу загинув, коли судно "Волгонефть-212" розкололося навпіл, 12 осіб було врятовано, в той час як влада заявила, що всі 14 членів екіпажу на борту судна "Волгонефть-239", яке сіло на мілину за 80 метрів від берега недалеко від порту Тамань, також було врятовано.

За даними російського агентства ТАСС, на суднах, яким понад 50 років, загалом перевозили близько 9200 тонн нафтопродуктів, але обсяг витоку ще встановлюють.

Згідно з сертифікатами, з якими ознайомилося агентство Reuters, "Волгонефть 212" було побудовано 1969 року, а "Волгонефть 239" - 1973 року.

Ризики "тіньового флоту"

Останніми місяцями судноплавна галузь висловила занепокоєння з приводу ризиків і можливості зіткнень, які становлять сотні "тіньових" танкерів на відкритих морських шляхах, водночас у цих суден немає стимулів дотримуватися чистіших стандартів судноплавства.

Росія все частіше використовує тіньовий флот, застосовуючи різні методи обходу міжнародних санкцій.

Керченська протока, що відокремлює материкову частину Росії від анексованого Москвою Криму, є ключовим маршрутом експорту зерна і паливних продуктів.

Зареєстрований у Фінляндії аналітичний центр Центру досліджень у галузі енергетики та чистого повітря (CREA) повідомив, що минулого місяця 369 суден експортували російську сиру нафту та нафтопродукти, з яких 206 були тіньовими танкерами, і 28% із них були не молодше 20 років.

До інцидентів, що сталися на вихідних, CREA заявляла, що витрати на очищення і компенсацію внаслідок розливу нафти з танкерів із невідомою страховкою або без неї можуть становити для платників податків прибережної країни понад 1 млрд доларів.

За останній рік кількість танкерів, що перевозять вантажі, які не регулюються і не застраховані західними постачальниками, зросла.

Нагадаємо, за даними ВМС України, російські танкери з нафтопродуктами почали тонути поруч із Керченською протокою 15 грудня, оскільки вийшли в море, не дотримуючись вимог судноплавства.

Статьи по теме
Київ отримав лише
Київ отримав лише "сигнали". США та РФ обговорили завершення війни без України, - Reuters

Україна останнім часом отримала від Сполучених Штатів ряд "сигналів" стосовно пропозицій по угоді про завершення війни, але участі у обговорення деталей мирного плану не брала.
20.11 — 236

Путін вимагає від України відмовитися від Донбасу, НАТО і західних військ, - Reuters
Путін вимагає від України відмовитися від Донбасу, НАТО і західних військ, - Reuters

Путін вимагає від України відмовитися від Донбасу, НАТО і західних військ. 
22.08 — 295

США відновлюють постачання Україні бомб GLSDB після їх модернізації, - Reuters
США відновлюють постачання Україні бомб GLSDB після їх модернізації, - Reuters

Сполучені Штати Америки готові відновити постачання в Україну далекобійних бомб малого діаметра наземного запуску (GLSDB). Така зброя раніше була модернізована для української сторони для кращої протидії російським перешкодам.
15.03 — 495