У Києві 24 червня, світло за графіками у середньому відключали майже на 10 годин. При цьому задіяно формат справедливих відключень.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на гендиректора Yasno Сергія Коваленка у Facebook. Про це повідомляють Контракти.UA.
Коваленко навів статистику за вчорашній день:
Він уточнив, що якщо світла не було більше 7 годин, то потрібно писати заявку у мережі, оскільки можлива аварія.
При цьому, як додав гендиректор Yasno, наразі в Україні на двох рівнях діє формат справедливих відключень.
Справедливий рівень розподілу обмежень між регіонами. Цим питанням займається "Укренерго".
У рамках такого нововведення кожен регіон поділив споживачів на 6 груп/черг з приблизно однаковим споживанням усередині кожної групи. Роль "Укренерго" в тому, що воно дає команду відключати 1, 2 або 3 групи/черги.
За словами Коваленка, такий формат спрацював, але його ще треба доопрацювати, оскільки не всі регіони сформували групи коректно.
На другому рівні відключення контролюють оператори системи розподілу.
"Диспетчери отримують команду відключати черги та мають їх виконувати згідно з графіками", - пояснив Коваленко.
На цьому рівні місцеві оператори системи розподілу стикаються з кількома проблемами: неспрацьовування автоматики (необхідно вмикати або вимикати світло вручну), поломка обладнання, яке не призначене до такого режиму роботи, та балансування всередині груп, коли скаче споживання.