Контракти.ua

232  —  23.06
Туристам розповіли, у яких авіакомпаній Європи найжорсткіші правила перевезення ручної поклажі
Туристам розповіли, у яких авіакомпаній Європи найжорсткіші правила перевезення ручної поклажі

У більшості бюджетних авіакомпаній Європи діють досить суворі вимоги до розміру і ваги ручної поклажі.

Більшість туристів, вирушаючи на відпочинок, шукають варіанти заощадити. І один з них – бюджетні авіакомпанії. Пише УНІАН. Про це повідомляють Контракти.UA

Втім, досить часто за привабливою ціною 15-20 євро за квиток ховається безліч інших доплат.

Часом доходить до того, що вартість додаткового багажу в кілька разів перевищує ціну самого авіаквитка, а тому мандрівники маніакально намагаються вмістити всі свої речі в одну скромну ручну поклажу.

Зрозуміло, авіакомпанії це прекрасно розуміють, а тому вводять все більш жорсткі вимоги до ручної поклажі. Інтернет-портал avianews.com вивчив, які авіакомпанії в Європі в 2024 році мають найжорсткіші правила провезення ручної поклажі та дійшов до вельми несподіваних висновків. Виявилося, що вгорі списку знаходяться не тільки лоукостери на кшталт Ryanair, Wizz Air, easyJet, Norwegian Air Shuttle, Vueling і Volotea, але і традиційні авіакомпанії. Наприклад, фінський національний авіаперевізник Finnair має більш суворі правила, ніж Wizz Air або easyJet. Приблизно така ж ситуація склалася і з SAS Scandinavian Airlines.

Видання зазначає, що формально авіакомпанії пояснюють урізання норм ручної поклажі турботою про пасажирів: так вони скорочують час посадки в літак – менше речей, менше часу на пошук вільного місця на полиці для ручної поклажі. Однак якщо подивитися звітність авіаперевізників, то стає ясно – платна ручна поклажа стала ще одним способом поліпшити фінансові показники авіакомпаній в умовах жорсткої конкуренції.

При цьому не всі авіакомпанії обмежують вагу ручної поклажі, вказуючи лише дозволені габарити – так чинять Ryanair, SAS Scandinavian Airlines, Vueling і Volotea.

Норми провезення ручної поклажі за найдешевшими квитками в Європі

1. easyJet. Один предмет з розмірами до 45х36х20 см, вага до 15 кг, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

2. Volotea. Один предмет з розмірами до 40х30х20 см без обмеження за вагою, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

3. Vueling. Один предмет з розмірами до 40x30x20 см без обмеження за вагою, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

4. Wizz Air. Один предмет з розмірами 40х30х20 см, вага до 10 кг, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

5. Norwegian Air Shuttle. Один предмет з розмірами до 38х30х20 см, вага до 10 кг, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

6. Ryanair. Один предмет з розмірами 40х25х20 см без обмеження за вагою, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

7. SAS. Один предмет з розмірами до 40х30х15 см без обмеження за вагою, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

8. Finnair. Один предмет з розмірами до 40х30х15 см, вага до 8 кг, розміщення під кріслом, що стоїть попереду.

Як повідомляв УНІАН, раніше генеральний директор найбільшого в світі лоукостера Ryanair Майкл О'Лірі заявив, що плату за додаткову ручну поклажу з пасажирів стягують не через бажання заробити, а з міркувань безпеки.

При цьому він висловився за те, що всім європейським авіакомпанією варто прийти до єдиних стандартів провезення ручної поклажі, щоб не вводити мандрівників в оману різними вимогами.