Контракти.ua

381  —  07.05
Перспективний напрямок бізнесу в Україні: скільки коштує запустити свій глемпінг
Перспективний напрямок бізнесу в Україні: скільки коштує запустити свій глемпінг

Світовий об’єм ринку глемпінгу стрімко зростає. За даними Research and Markets у 2024 році він сягне $3,11 млрд (порівняно з $2,79 млрд у 2023). Основними драйверами такого розвитку є запит туристів на відпочинок посеред недоторканої природи, але зі звичними для мешканців мегаполісів зручностями.

Пандемія, що спричинила тривалі карантинні заходи, та війна в Україні підсилили інтерес подорожуючих до внутрішнього туризму. Українці їдуть у глемпінг, щоб побути в тиші на природі, втекти від щоденного стресу та відновити сили.

На сьогодні в різних областях України функціонує близько 60 глемпінгів. Згідно з дослідженнями glamping.ua, для того, щоб задовольнити попит українських туристів, потрібно мінімум 116 містечок. Та попри популяризацію такого формату відпочинку, останні 5 років попит продовжує невпинно зростати, відкриваючі перспективи для майбутніх глемпельєрів, адже розмір інвестицій порівняно невеликий, а окупність проєктів зазвичай становить до 3х років.

Аби започаткувати глемпінг-бізнес з нуля, початкові інвестиції складатимуть $100-130 тис. з розрахунку 10 наметів у містечку. Рентабельність проєкту — 30-35%, з середнім чистим прибутком за сезон — 1,5 млн грн.

Організувати такий проєкт можуть як власники чи орендарі земельних ділянок, розташованих у цікавих природніх локаціях, так і власники вже діючих готелів, заміських комплексів відпочинку або фермерських господарств, які хочуть розширити пропоновані своїм клієнтам послуги.

Українці вже встигли оцінити переваги глемпінгу. Попит серед подорожуючих на такий формат подорожей перевищує пропозиції працюючих містечок, і тому надає нові бізнес-перспективи. А отже саме зараз — ідеальний час, щоб запустити свій глемпінг.