Perla Helsa, український виробник вітамінів та дієтичних добавок, оголосив про свій вихід на ринок Польщі у партнерстві з венчурним білдером CLUST. Спільне зусилля двох компаній спрямоване на впровадження нової концепції під назвою holistic beauty, тобто розвитку цілої холістичної екосистеми, де будуть не тільки вітаміни, а й освітні програми, спортивні марафони, консультації, доглядова косметика тощо. Все це має значно збільшити клієнтську базу, а також привернути увагу до продукту не лише українців, які мешкають у Польщі, а й іноземних громадян.
Про початок співпраці між Perla Helsa та CLUST, а також про сфери відповідальності, дослідження польського ринку, адаптацію бренду та підготовку до випуску на новому ринку розповідають засновник і СЕО компанії Perla Helsa Денис Сахаров та засновник і СЕО венчур білдера CLUST Руслан Тимофєєв.
Як зазначив Денис Сахаров, ідея розширення бренду Perla Helsa на зовнішні ринки зародилася задовго до початку повномасштабної війни з огляду на успішний розвиток бренду на рідному українському ринку. Повномасштабна війна, проблеми з виробництвом через атаки на енергетичну інфраструктуру, ускладнення логістики лише посили необхідність диференціювати ризики та заявити про себе на європейському ринку. У 2022 році стало очевидно, що для подальшого зростання необхідно активно виходити на зарубіжні ринки — так Perla Helsa розпочала пошук партнера, який підсилив би бізнес експертизою та фінансуванням. Але для СЕО Perla Helsa було важливо не просто знайти інвестиції, а саме знайти партнера зі спільним баченням. І таким партнером став венчур білдер CLUST.
Отже, співпраця з компанією CLUST для Perla Helsa є стратегічно важливими інвестиціями, оскільки для успішної експансії потрібна компетентна команда, здатна ефективно працювати у сфері електронної комерції та знайома з іноземними ринками. Партнерство із CLUST забезпечує саме таку можливість. Адже венчур білдер CLUST, який заснував Руслан Тимофєєв, спеціалізується на запуску стартапів і масштабуванні успішних українських бізнесів на ринки Європи, Азії та Латинської Америки.
Перші кроки до співпраці між компаніями були зроблені ще рік тому, а потім команди обох компаній розпочали дослідження ринку, аналіз конкурентів та виявлення цільової аудиторії. Через пів року почали формувати команду, налаштовувати логістику та готуватися до офіційного запуску.
Спільні зусилля Perla Helsa та CLUST ґрунтуються на поєднанні їх сильних сторін.
«Співпраця між CLUST і Perla Helsa — це поєднання наших сильних сторін: жаги Дениса створювати high quality продукти, його досвід з побудови стратегії, інфлюенс-маркетингу, продакт-менеджменту — зі сторони Perla Helsa. А зі сторони CLUST — операційний досвід, швидкість у тестуванні гіпотез, логістика, робота з локальними командами по всьому світу, єкспертиза в тому, як вибудовувати глобальний бізнес на сотні мільйонів доларів», — коментує Руслан Тимофєєв, Founder CLUST.
Тепер обидві компанії, Perla Helsa і venture builder CLUST, готуються до освоєння нового закордонного ринку. Польща була обрана як пріоритетний напрям для освоєння не просто так, а враховуючи її близькість до України та значну наявність української діаспори. Perla Helsa буде представлена на польському ринку під назвою Perla. Компанія планує використати досвід успішного залучення клієнтів через інфлюєнс-маркетинг, а також активно розробляє стратегії рекламних кампаній у соціальних мережах та пошукових системах.
Наразі більша частина команди, яка працює над запуском Perla у Польщі, складається з українців, але в майбутньому планується залучення місцевих експертів, особливо в галузі маркетингу, щоб краще розуміти потреби місцевої аудиторії.
По мірі того, як бренд Perla зростатиме, у компанії планують оцінювати різні метрики, такі як середній чек, LTV і Retention Rate, щоб адаптувати стратегії та розширювати продуктову лінійку.
Компанія вже має список країн, куди хотілося б масштабуватися, щоб побудувати глобальний бренд Perla та стати компанією-єдинорогом, але про це обіцяють розказати після успішної адаптації на ринку Польщі.
Також зазначається, що CLUST наразі шукає операційного директора (СОО) в Perla на польський ринок.