Від липня минулого року в Україні поступово впроваджується єдиний номер допомоги 112, який наразі працює вже у двох макрорегіонах України.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Міністерство внутрішніх справ України.
Оператори служби скеровують дзвінки до необхідних підрозділів, які допомагають у тій чи іншій надзвичайній ситуації.
На лінію 112 можуть звертатися і люди з порушеннями слуху чи мовлення. Вони спілкуватимуться по відеозв’язку з операторами, які володіють жестовою мовою. Для цього необхідно відправити смс-повідомлення на номер 112 і очікувати посилання на з’єднання.
Наразі лінія 112 працює вже у двох макрорегіонах України:
Від 1 травня у Дніпрі має запрацювати центр Служби 112, який покриватиме регіони на сході України. А у вересні планується відкрити четвертий центр, який базуватиметься у місті Одеса, він покриватиме південні регіони.
До кінця грудня планується поширити роботу Служби 112 на території всієї України.
При цьому, номери профільних екстрених служб 101, 102, 103 і 104 продовжать працювати і після 2024 року.
Нагадаємо, на початку вересня минулого року Верховна рада ухвалила закон про систему екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112.