Ходова частина автомобіля – найбільш зношувана система авто. Це відбувається внаслідок природного скорочення ресурсності: деталі постійно працюють з тертям, зношуються, втрачають міцність. Якщо підтримувати ходову частину у хорошому стані, вона тривалий час не потребуватиме значних ремонтних робіт. Якщо ж такі роботи потрібні, варто виконати їх так, щоб ціна на ремонт ходової у Львові була оптимальною. Якість робіт теж важлива, адже справна ходова гарантує необхідну швидкість, безпеку, руху, економність витрачання ресурсів власника авто.
Послуги з ремонту ходової частини авто бренду RENAULT пропонує СТО “Гермес”. Також СТО пропонує виконання ремонтних робіт всіх рівнів, проведення ТО для автомобілів інших популярних брендів та моделей. Також майстри СТО пропонують інші види послуг, забезпечують комплексний підхід до оцінки стану автомобіля.
Що необхідно для підтримки ходової частини автомобіля
Перша і найважливіша опція – визначення проблем. Зовнішні ознаки можуть бути оманливими. Симптоми у вигляді невпевнено керування, збільшення зусиль для руху авто, прослизання передач можуть свідчити про необхідність виявлення причини таких проблем, а не скорочення їх наслідків. Саме тому спочатку необхідне повне комп'ютерне діагностування автомобіля. Саме такий підхід гарантуватиме врахування всіх об'єктивних показників роботи автомобіля.
У спрощеному вигляді список необхідних дій складається з перевірки і регуляції наступних систем:
- передня підвіска;
- задня підвіска;
- колеса, включно із шинами;
- рульовий блок;
Як виконують ремонт ходової по етапах
Послідовність корекції підвіски може змінюватись, в залежності від ремонту передньопривідного або задньопривідного автомобіля. Ремонт починається з активної підвіски. Проте для повнопривідних автомобілів вибір підвіски не є суттєвим.
Щодо регуляції роботи коліс, треба зазначити, що після регуляції підвіски, необхідно обов'язково виконати розвал-сходження для колісних пар. Це важливо для ефективного використання потужності автомобіля та безпеки керування, коли шини отримають максимальне зчеплення. Регуляція коліс відбувається лише тоді, коли шини повністю наповнені стисненим повітрям. Такий тиск у шинах має бути номінальним, більш-менш постійним. Тільки у такому випадку варто починати регуляцію.
Коли розвал-сходження для коригування роботи ходової, не виконують
Є одне важливе застереження: регуляція розвалу/збіжності не виконують, якщо диски мають змінену геометрію. Якщо диски отримали значне пошкодження внаслідок зміни круглості, точної форми площини диска – потрібне їх вирівнювання. Як альтернативу, до того ж кращу за результатами, варто розглянути заміну таких дисків. Якщо виконати розвал-сходження із застосуванням точних кутових вимірів, можна отримати для такого авто неякісне регулювання. Крім того, пошкоджені, вигнуті, деформовані диски спотворюватимуть рух колеса. Внаслідок цього корекція розвалу/сходження створить небезпеку у керуванні автотранспортом, а не буде її застерігати.