Контракти.ua

318  —  12.07.23
Аптекам доведеться працювати по-новому
Аптекам доведеться працювати по-новому

Кабмін на засіданні 11 липня вирішив повернути заборону щодо назв на вивісках аптек.

Про це повідомив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук у Telegram.

«Внесено зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)», – написав він.

Він зазначив, що тепер на вивісці та зовнішніх рекламних конструкціях аптечного закладу дозволяється, крім використання позначення виду аптечного закладу зазначати найменування ліцензіата, аптечного закладу та/або торговельної марки, що належить ліцензіату на законних підставах.

При цьому найменування не має містити вказівки щодо рівня або іншої ознаки цін, оскільки це може вплинути на наміри споживача щодо придбання товарів у такому закладі.

Крім того, забороняється вказувати інформацію, що може вводити споживача в оману, згадувати про орієнтованість аптечного закладу на обслуговування певних соціальних груп населення та порівнювати себе з іншими аптечними закладами.

Статьи по теме
Ляшко закликав міжнародні фармацевтичні компанії вийти з ринку рф
Ляшко закликав міжнародні фармацевтичні компанії вийти з ринку рф

Міністр охорони здоров'я України Віктор Ляшко закликав міжнародні фармацевтичні компанії до виходу з російського ринку.
25.05.22 — 456

Ляшко закликає фармацевтичні компанії піти з ринку РФ
Ляшко закликає фармацевтичні компанії піти з ринку РФ

У МОЗ наголосили, що підтримка України міжнародними компаніями та виробниками - це тест на відданість людським цінностям. Зокрема, через війну РФ проти України ринок ворога покинули вже сотні компаній. Також закликають це зробити фармацевтичні компанії.
14.03.22 — 630

Українські політики за півроку витратили на рекламу в Facebook $1,2 млн
Українські політики за півроку витратили на рекламу в Facebook $1,2 млн

За першу половину 2021 року українські політики витратили на рекламу у соціальній мережі Facebook $1,2 млн. Це на третину більше, ніж за аналогічний період у 2020 році (тоді було $850 тис.).
12.08.21 — 474