Згідно з новим дослідженням, короткочасна перерва в роботі може підвищити продуктивність і допомогти при виконанні складних когнітивних завдань.
Для проведення дослідження австралійські вчені попросили 72 студенти пройти складний математичний тест за 20 хвилин.
Потім, перш ніж перейти до завдання з множенням двоцифрових чисел в умі, одна група студентів зробила п’ятихвилинну перерву, нічого при цьому не роблячи, а інша група переглянула відеоролик, що зображує прогулянку австралійським тропічним лісом. Третя група не брала перерву. Замість цього вони продовжили розв’язувати задачі.
Після закінчення п’ятихвилинного відпочинку дві групи попросили оцінити власну концентрацію.
Порівнюючи результати опитування студентів, дослідники виявили, що учасники, які взяли перерву для байдикування, повідомили про вищий рівень спрямованої уваги, ніж студенти, які не робили перерви.
Потім учні пройшли тест із 20 питань, щоб визначити, наскільки змінилися їхні когнітивні здібності. Учені виявили, що учні в групах із перервами краще впоралися з тестом із 20 питань, ніж ті, хто не відпочивав.