Кузов — «шкіра» автомобіля, який призначений спеціально для захисту «нутрощів», тому приймає на себе всі можливі пошкодження, і це нормально для цієї деталі. Неможливо захистити кузов на 100% від будь-якого каменю, крижинки, неакуратних паркувальників по сусідству, прорахунків у русі по тісному провулку. Нехай, на відміну від шкіри, кузов не має здібностей самовідновлюватися, тріщини, потертості і відколи — річ, яку можна виправити. Та ж можна зменшити кількість пошкоджень завдяки встановленню підсилювача бампера Ланос.
Більше того, майстри-кузовники заявляють, що буквально всі механічні дефекти кузова поправні, навіть якщо бампер зламаний навпіл. Просто іноді купити нову деталь на Avto.pro і встановити її буде дешевше, адже реставрація — копіткий та довгий процес, що потребує кваліфікації. Однак якщо йдеться про рідкісний автомобіль, бампер для якого підібрати практично неможливо, робота майстра — єдиний вихід в цій ситуації.
Досвідчений фахівець здатний відновити бампер навіть з уламків, в окремих випадках додаючи додаткові окремі фрагменти. Найголовніше тут правильно підібрати пластик. Сучасні бампери роблять із двох видів пластику: поліуретан та поліпропілен, які не взаємозамінні. Якщо матеріал той самий, донорські шматочки можна зростити між собою спеціальним паяльником, а місця, крізь які пролягала тріщина, посилити армувальною сіткою, заполірувати та зробити непомітними.
З автомобілями ще радянського виробництва такий фокус неможливий — у тому разі, якщо вони залишилися з ще рідними металевими бамперами. Більше того, металевий нікельований бампер майже неможливо повернути до початкового стану після удару. Покриття із нікелю просто відшаровується, як луска, тому найкраще, що можна зробити з таким бампером – замінити його на пластиковий.
Зрозуміло, пластикові бампери мають свої недоліки. Насамперед, сильно поступаючись за міцністю металевим. Особливо крихкими такі бампери стають на морозі та покриваються тріщинами від будь-якого удару. Влітку таке ж зіткнення може не мати наслідків, оскільки пластик у теплу погоду гнучкіший.
Майстри також відзначають, що автомобіль, якому кілька десятків років, матиме міцніший пластиковий кузов, ніж авто 10 років і більше. Пояснити це чимось іншим, крім скорочення «запланованого зносу», складно. Але в будь-якому випадку підібрати бампер або відремонтувати його не завжди є суперскладною задачею.