Контракти.ua

256  —  14.02.23
Міняти чи реставрувати бампер — питання лише в ціні
Міняти чи реставрувати бампер — питання лише в ціні

Кузов — «шкіра» автомобіля, який призначений спеціально для захисту «нутрощів», тому приймає на себе всі можливі пошкодження, і це нормально для цієї деталі. Неможливо захистити кузов на 100% від будь-якого каменю, крижинки, неакуратних паркувальників по сусідству, прорахунків у русі по тісному провулку. Нехай, на відміну від шкіри, кузов не має здібностей самовідновлюватися, тріщини, потертості і відколи — річ, яку можна виправити. Та ж можна зменшити кількість пошкоджень завдяки встановленню підсилювача бампера Ланос.

Більше того, майстри-кузовники заявляють, що буквально всі механічні дефекти кузова поправні, навіть якщо бампер зламаний навпіл. Просто іноді купити нову деталь на Avto.pro і встановити її буде дешевше, адже реставрація — копіткий та довгий процес, що потребує кваліфікації. Однак якщо йдеться про рідкісний автомобіль, бампер для якого підібрати практично неможливо, робота майстра — єдиний вихід в цій ситуації.

Досвідчений фахівець здатний відновити бампер навіть з уламків, в окремих випадках додаючи додаткові окремі фрагменти. Найголовніше тут правильно підібрати пластик. Сучасні бампери роблять із двох видів пластику: поліуретан та поліпропілен, які не взаємозамінні. Якщо матеріал той самий, донорські шматочки можна зростити між собою спеціальним паяльником, а місця, крізь які пролягала тріщина, посилити армувальною сіткою, заполірувати та зробити непомітними.

З автомобілями ще радянського виробництва такий фокус неможливий — у тому разі, якщо вони залишилися з ще рідними металевими бамперами. Більше того, металевий нікельований бампер майже неможливо повернути до початкового стану після удару. Покриття із нікелю просто відшаровується, як луска,  тому найкраще, що можна зробити з таким бампером – замінити його на пластиковий.

Зрозуміло, пластикові бампери мають свої недоліки. Насамперед, сильно поступаючись за міцністю металевим. Особливо крихкими такі бампери стають на морозі та покриваються тріщинами від будь-якого удару. Влітку таке ж зіткнення може не мати наслідків, оскільки пластик у теплу погоду гнучкіший.

Майстри також відзначають, що автомобіль, якому кілька десятків років, матиме міцніший пластиковий кузов, ніж авто 10 років і більше. Пояснити це чимось іншим, крім скорочення «запланованого зносу», складно. Але в будь-якому випадку підібрати бампер або відремонтувати його не завжди є суперскладною задачею.

Статьи по теме
Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится
Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится

Своевременная замена масла – это важный момент в пользовании автомобилем. Производители транспортных средств и специалисты советуют проводить процедуру раз в год; в километраже это приблизительно 15.000 километров. Однако, в первую очередь, все зависит от интенсивности эксплуатации: иногда приходится менять масло чаще.
14.11 — 470

Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо?
Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо?

Чеки з автозаправки – окремий вид болю водіїв. В сімейному бюджеті цей пункт займає не малий відсоток від загальної місячної суми.
28.10 — 460

Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня
Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня

Киев, как столица Украины и крупнейший мегаполис страны, активно движется в сторону экологичных решений в сфере транспорта.
07.08 — 460