Контракти.ua

252  —  03.12.22
"Укрзалізниця" у жовтні скоротила перевезення металопродукції на 9,2%

АТ "Укрзалізниця" за підсумками жовтня 2022 року скоротила перевезення металопродукції на 9,2% у порівнянні з вереснем поточного року - до 628,4 тис. т. У порівнянні з жовтнем 2021 року, перевезення скоротилися на 62,3%.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу УЗ.

Експортні перевезення чорних металів у жовтні 2022 року скоротилися на 13,4% у порівнянні з попереднім місяцем - до 330,6 тис. т. Їхня частка у загальному обсязі перевезень металів за видом сполучення становить 53%.

На внутрішні перевезення припадає 43%. Всього за місяць у внутрішньому сполученні перевезено 268,7 тис. т металопродукції, що на 10,4% менше м./м.

"Зменшення перевезень відбулось у внутрішньому сполученні та на експорт. Найбільше зменшення відбулось з "Каметсталі" (наразі задіяно 30% потужностей), Нікопольського заводу феросплавів (50% потужностей, та "АрселорМіттал" (50% потужностей, враховуючи падіння обсягів продукції, зростання вартості електроенергії, а також наповненість складів)", - зазначає УЗ.

За підсумками січня-жовтня 2022 року, перевезення металопродукції залізничними шляхами скоротилися на 54,2% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року.

Нагадаємо, раніше голова Федерації металургів Сергій Біленький констатував, що металургійна галузь України переживає найтяжчу кризу за всю незалежність.

Статьи по теме
Збитки
Збитки "Укрзалізниці" у 2023 році можуть перевищити 20 мільярдів гривень, - Камишін

Через повномасштабне вторгнення РФ "Укрзалізниця" закінчила 2022 рік з чистим збитком майже 11 мільярдів гривень.
27.01 — 168

Тарифи на перевезення
Тарифи на перевезення "Укрзалізницею" зростуть на 70%

Міністерство інфраструктури підтримало пропозицію "Укрзалізниці" підвищити тарифи на всі групи вантажів на 70%. У міністерстві вважають, що бізнес адаптується до нових цін.
29.06.22 — 337

Названо вартість переведення української залізниці на євроколію
Названо вартість переведення української залізниці на євроколію

Переведення однієї залізничної лінії в Україні на європейський стандарт може коштувати від 2 до 3 млрд доларів.
04.06.22 — 488