Контракти.ua

1381  —  20.11.22
Найбільша авіакомпанія Росії розібрала чверть свого авіапарку через санкції Заходу
Найбільша авіакомпанія Росії розібрала чверть свого авіапарку через санкції Заходу

"Аерофлоту" не вистачає передкрилок, фар, допоміжних силових установок, повітрозабірників, кисневих генераторів і двигунів.

Найбільша авіакомпанія Росії "Аерофлот" через західні санкції почала розбирати літаки. З них знімають справні частини та переставляють на інші літаки. Пише ТСН. 

Про це повідомляє телеграм-канал Baza.

За інформацією пабліка, через вплив санкцій близько 50 літаків "Аерофлоту" перебувають у простої та не виконують польоти, а це - понад чверть авіапарку компанії. Більшу частину з них - 25 літаків - почали розбирати, бо не вистачає запчастин. Ще 18 бортів перебувають на техобслуговуванні та чекають на ремонт.

"Щоправда, чекати вони можуть довго — "Аерофлоту" не вистачає передкрилок, фар, допоміжних силових установок, повітрозабірників, кисневих генераторів і двигунів. Є проблема і з гальмівними пристроями: на складі авіакомпанії всього кілька подібних деталей для різних типів літаків", - йдеться в повідомленні.

В авіагалузі Росії - серйозні проблеми

Після вторгнення Росії до України Європейський союз запровадив санкції, зокрема проти авіагалузі. Серед обмежень - для росіян закрили небо більшість світових держав, а лізингодавці висунули вимогу повернути усі літаки їхнім власникам. Також ці літаки позбавили сертифікатів льотної безпеки.

В Росії намагаються обійти санкції і фактично крадуть літаки. Втім, захоплені літаки можуть літати хіба всередині країни та до декількох "дружніх" держав, і то до того часу, поки літаки перебувають у придатному технічному стані, оскільки ні ремонту, ні запчастин іноземні компанії їм постачати не будуть.

За даними Мінтрансу РФ, російський авіаринок цьогоріч очікує падіння пасажиропотоку ще на 20% від рівня кризового 2021 року, а в порівнянні з "золотим" 2019-м – більше ніж на 30%.