Контракти.ua

385  —  02.10.22
Застосування голосових роботів для вхідних та вихідних дзвінків
Застосування голосових роботів для вхідних та вихідних дзвінків

Бізнес активно розвивається та з часом змінюється алгоритм роботи з клієнтами. Тепер кожна компанія зацікавлена у своєчасному інформуванні клієнтів про проведення акцій, автоматизації прийому замовлень та позбавлення від рутинної роботи операторів вхідної та вихідної ліній. Тому все частіше на допомогу бізнесу приходить голосовий робот.

Що таке голосовий робот

Спеціальне програмне забезпечення, за допомогою якого можна автоматично, без участі оператора, обдзвонити велику базу клієнтів з пропозицією або для інформування про акцію, зібрати зворотний зв'язок, з'єднати оператора із зацікавленим клієнтом.

Що можна автоматизувати за допомогою голосових роботів

Впровадження в роботу голосових роботів здійснюється насамперед з метою автоматизації робочих процесів:

- прийом вхідних звернень та робота з холодною базою, вихідні дзвінки. Робот моментально реагує на вхідний дзвінок та фіксує його в системі CRM. Крім того, він кваліфікує звернення та зможе передбачити подальший сценарій дій;

- Зворотній зв'язок. Якщо зворотний зв'язок був замовлений або абонент раніше отримував пропозицію участі в акції тощо, робот здійснить дзвінок по базі даних та підштовхне потенційних клієнтів до подальших дій;

- надсилання посилань для оплати. Якщо клієнт схвалив проведення угоди, йому буде надіслано чек чи рахунок здійснення оплати;

- інтеграція із CRM. Як і реальний співробітник, робот вносить усі дані, отримані в ході розмови з клієнтом у CRM-систему;

- робота з запереченнями. Якщо клієнт з якоїсь причини не дав позитивної відповіді на розглянуті пропозиції, робот запропонує йому нову добірку.

Хто використовує робота

Використання робота VoIPTime Contact Center підійде всім, хто зараз використовує послуги операторів. Природно, обдзвін роботом не зможе повністю замінити співробітника, але однозначно зніме з нього частину рутинних обов'язків. Насамперед можливість впровадження робота у свій робочий процес варто розглянути:

- сервісам доставки;

інтернет-магазинам;

довідковим службам;

колекторським компаніям.

VoIPTime Contact Center – це оптимальне програмне забезпечення, яке допоможе вам скоротити витрати та підвищити рівень продажів. Як показує практика, справжній живий оператор не підходить для вирішення рутинних завдань, робот із цим завданням справляється набагато краще. Тому якщо ви працюєте на результат і хочете створити для своїх операторів оптимальні умови, запровадження голосового робота стане найкращим рішенням.

Статьи по теме
Як вибрати ноутбук: короткий гід для новачків
Як вибрати ноутбук: короткий гід для новачків

Вибір ноутбука може здатися лабіринтом цифр і термінів — тактова частота, турбобуст, TDP, пропускна здатність... Усе це збиває з пантелику, особливо якщо людина — не технічний експерт. Щоб не розгубитися серед сотень моделей, варто почати з простого: визначити мету купівлі. Робота, навчання, ігри, графіка, мандрівки — для кожного сценарію потрібен свій набір характеристик. Далі — пріоритети та бюджет. Важливо зіставити бажане з можливим і обрати модель, яка дійсно відповідає нагальним потребам, а не вражає характеристиками на папері.
05.07 — 583

Як заряджати iPhone 15 Plus, щоб батарея служила роками
Як заряджати iPhone 15 Plus, щоб батарея служила роками

iPhone 15 Plus оснащений потужною літій-іонною батареєю, яка забезпечує до 26 годин відео або до двох днів змішаного користування. Вона не має ефекту пам’яті й не саморозряджається. Але навіть така витривала АКБ потребує дбайливого ставлення. Щоб зберегти її ресурс на роки, достатньо дотримуватися 4 простих правил заряджання — без складних процедур і міфів.
15.06 — 676

Realme GT7 Dream Edition — новий флагман realme
Realme GT7 Dream Edition — новий флагман realme

Realme GT7 Dream Edition: все, що потрібно від флагмана. Топовий дисплей. Потужна камера. Швидка зарядка.
11.06 — 673