Контракти.ua

1526  —  17.08.22
Дефіциту палива немає, мережі починають конкурувати за покупця – експерт
Дефіциту палива немає, мережі починають конкурувати за покупця – експерт

На ринку автомобільного палива посилюється конкуренція.

Якщо раніше у мереж не було мотивації рекламуватися, адже важливо було - чи має має АЗС паливо взагалі. То сьогодні, пальне є.

Про це розповів директор "Консалтингова група А-95 Сергій Куюню. Пише ТСН. 

"Ринок дуже звузився. Усередньому на 30-35% зменшилося споживання порівняно з довоєнним періодом. Дуже серйозна очікується конкуренція. Боротьба за кожний літр обіцяє бути дуже жорсткою", - каже Куюн.

За його словами, найбільша динаміка зі здешевшення наразі на дизпаливо: перевищення над споживанням становило 20-25%. Загалом є потенціал до зменшення цін на 3-4 гривні.

"Цей обсяг тисне на ринок. Це все обсяги, які були порівняно дорогі. Зараз починають надходити бльш-дешеві (види - Ред.). Відповідно всі хочуть якомога швидше розпродати свої запаси, бо ризикують їх продати потім взбиток", - розповв Сергій Куюн.

Як повідомлялося, міністр інфраструктури Олександр Кубраков детально розповів про можливе повернення акцизу на пальне та назвав дати, коли це може статися.

Статьи по теме
Уряд Росії повністю заборонив до 31 серпня експорт бензину
Уряд Росії повністю заборонив до 31 серпня експорт бензину

Уряд Росії поширив обмеження на експорт бензину на безпосередніх виробників нафтопродуктів. Ці обмеження діють до 31 серпня.
29.07 — 823

Як змінилися ціни на бензин та інше пальне на АЗС України
Як змінилися ціни на бензин та інше пальне на АЗС України

У п'ятницю, 4 липня, середня ціна на бензин марки А-95 в Україні знизилася на 0,02% до 58,93 грн/л, на дизельне пальне - на 0,04% до 55,78 грн/л.
04.07 — 333

Ціни на дизель у Європі зростають швидше за нафту: чого очікувати в Україні
Ціни на дизель у Європі зростають швидше за нафту: чого очікувати в Україні

Конфлікт між Ізраїлем та Іраном призвів до зростання світових цін на дизельне пальне, особливо в Європі. При цьому підвищення цін на дизель випереджає зростання котирувань нафти, що підкреслює вразливість європейських споживачів.
21.06 — 344