Постійне покращення якості сервісу, надсилання важливих повідомлень та цікавих пропозицій клієнтам — важливе джерело здобуття лояльної аудиторії та підвищення продажів. В наш час задля досягнення високого рівня обслуговування не потрібно наймати додаткових співробітників, які відстежуватимуть клієнтську активність. CRM системи виконають рутинні процеси якнайкраще та нададуть керівництву повну інформацію стосовно бізнес-процесів, що дозволить застосувати відповідні важелі впливу.
Якщо на підприємстві працює кілька сотень менеджерів, без автоматизованої CRM-системи буде вкрай важко. На аналіз ключових показників праці персоналу, за умов подання даних у формі таблиць, доведеться витратити велику кількість часу. Окрім того, необхідно власноруч ставити завдання кожному з менеджерів, контролювати виконання етапів робіт, вести базу клієнтів. Для кожної зі сфер підприємництва необхідно обрати відповідну до поставлених завдань CRM:
- операційну. Передбачає автоматичне створення листів, занесення інформації до клієнтської бази, фіксацію даних на кожному з етапів продажів, що поліпшує умови праці менеджерів;
- аналітичну. Дозволяє провести сегментацію клієнтської бази та налаштувати відповідно до неї воронку продажів, дослідивши поведінку відвідувачів сайту на кожному з етапів укладання угоди;
- комбіновану. Поєднує важливі функції аналітики та автоматизації. Надзвичайно зручні CRM, які позбавляють необхідності встановлення додаткового програмного забезпечення.
Завдяки використанню автоматизованих систем вдається оперативно запроваджувати нові маркетингові стратегії, швидко отримувати достовірну аналітику і правильно скеровувати політику організації.
Підприємці, які працюють самі на себе, не наймаючи персонал, відчувають на собі велике навантаження. Потрібно регулярно планувати зустрічі, пам’ятати історію співпраці з кожним клієнтом, створювати велику кількість документів, виконувати розсилки. Рутинна праця віднімає велику кількість часу, а інколи навіть трапляються неприємні ситуації через невчасне виконання роботи чи інший форс-мажор. Фіксація важливої інформації на папері є ненадійною, оскільки достатньо вчасно не відкрити потрібну сторінку записника — і втратити потенційного клієнта або прибуткову угоду.
CRM-система є надійним помічником для підприємця та діє по аналогії з персональним секретарем. Вона допоможе ефективно планувати зайнятість та зберігати важливу інформацію про клієнтів. До того ж існують CRM, адаптовані для використання на мобільних пристроях на базі Android або IOS, що дозволяє мати особистого помічника буквально в кишені.