За підсумками 2021 року кількість скарг до бізнес-омбудсмена збільшилася на 26% - до 2182.
Про це сказав бізнес-омбудсмен Роман Ващук, повідомляє Інтерфакс-Україна у вівторок, 18 січня.
"Минулого року до бізнес-омбудсмена надійшло 2182 скарги, тоді як у 2020-му їх було 1737. Це збільшення на 26%", - сказав він.
За словами Ващука, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань – 62% від загальної кількості. Ще 14% скарг припадає на дії правоохоронних органів, державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%.
"Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас", – наголосив Роман Ващук.
Щодо самих скаржників, то 23% з них – це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств – представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% – виробничі компанії, а також по 9% – ФОП та підприємства у сфері будівництва і нерухомості, додав Ващук.
За його словами, 74% скаржників – це малі підприємства, тоді як на великий бізнес минулого року припадало відповідно 26% скарг.