Ведучий постійної рубрики «Твій юрист», яка виходить у програмі «Ранок з Україною» на каналі «Україна», юрист Костянтин Гамкрелідзе допомагає українцям захистити свої права у будь-яких місцях. Днями експерт дав поради, як поводитись у закладах громадського харчування, якщо вам принесли зіпсовану страву.
«Ніхто не скасовував правило, що клієнт завжди правий», – коментує юрист Костянтин Гамкрелідзе в ефірі каналу «Україна». Наприклад, якщо вам принесли неякісну страву або в тарілці ви знайшли муху чи волосся – не варто мовчати. Потрібно вказати на проблему та вимагати її вирішення.
Згідно з правилами роботи закладів ресторанного господарства, при виявленні недоліків вам зобов’язані:
безкоштовно усунути виявлені недоліки;
зменшити розмір оплати за продукцію;
замінити на нову страву належної якості;
повністю відшкодувати ваші витрати.
«Якщо вас змушують оплатити неякісну страву і не випускають із закладу – сміливо викликайте поліцію. За порушення санітарного законодавства або реалізацію недоброякісної продукції кафе чи ресторан несуть відповідальність згідно із законодавством, тому ви також можете звертатись до Державної санітарно-епідеміологічної служби чи Держпродспоживслужби і, звичайно ж, до суду», – поділився юрист у програмі «Ранок з Україною».
Дивіться програму «Ранок з Україною» у будні о 6:30 на каналі «Україна».