У Міністерстві охорони здоров’я описали алгоритм дій, який допоможе усунути проблеми з генерацією COVID-сертифіката.
Як передає Укрінформ, про це йдеться у повідомленні на сторінці МОЗ у Фейсбуці.
Зокрема, у випадку, якщо громадянин отримав статус "Немає даних про вас" після запиту на створення документа через мобільний застосунок "Дія", слід повторити його через портал "Дія". Якщо і портал відповів, що "Немає даних про вас", тоді потрібно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення.
Лікаря необхідно попросити перевірити такі персональні дані: ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах; РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН); УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини; дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження; актуальний номер телефона, на якому можливо приймати і відсилати смс.
Якщо є дитина віком до 18-ти років, то слід переконатися, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не батьків.
Також слід попросити лікаря перевірити, чи немає дублів профілю в системі або збігів із профілем іншої людини.
Якщо отримано статус "Помилка при генерації сертифіката" після запиту на COVID-сертифікат, рекомендується звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити персональні дані.
У разі отримання статусу "Сертифікат про вакцинацію недоступний", якщо людина отримала одну або дві дози щеплення, то їй слід звернутися до пункту вакцинації, щоб її дані внесли. Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал "Дія".
У випадку отримання статусу "Сертифікат про вакцинацію недоступний" з таким текстом: "Ви щепились не в Україні, або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення", якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, то сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.
У випадку статусу "Номер партії вакцини помилковий" потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене як помилкове і додати коректні дані повторно, без помилки. "Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат", - заявили у МОЗ.
Коли при спробі отримати сертифікат з’являється повідомлення "На жаль, сталася помилка", потрібно звертатися до технічної підтримки порталу та додатку "Дія".
Як повідомляв Укрінформ, станом на 5 листопада у додатку "Дія" COVID-сертифікати згенерували вже 7 млн громадян України. Для полегшення отримання цифрового COVID-сертифіката в "Дії" було прибрано функцію цифрового підпису. Для генерації сертифіката в застосунку користувачам потрібно оновити застосунок "Дія" в смартфоні.
У Міністерстві цифрової трансформації також заявили про створення вебпорталу із відповідями на найпоширеніші запитання щодо COVID-сертифікатів.