Генеральний директор ДК “Укроборонпром” Юрій Гусєв розповів про стан робіт за програмою Ан-178-100Р в рамках форуму “Велике будівництво: Авіація. Туризм”, який пройшов 25 листопада цього року на території аеропорту “Бориспіль”.
Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Defence Express.
Під час своєї доповіді він повідомив, що роботи з будівництва транспортних ліктів Ан-178 йдуть з випередженням графіку, а дослідний зразок (№001) вже повністю укомплектований й готується до льотних випробувань.
“Наразі випробувальну машину на 100% укомплектовано необхідним обладнанням. Ми очікуємо, що вже до кінця року перша випробувальна імпортозаміщена машина Ан-178 перейде до випробувань і здійснить перший політ”, – відзначив Юрій Гусєв.
Він також нагадав, що Ан-178 є першим прикладом того, що Україна здатна обійдися в авіабудування без російської “допомоги”.
“Літаки Ан-178 це унікальні літаки, які повністю імпортозаміщені. Вони, вперше в історії, “цифрові літаки”, які мають унікальне обладнання. Ці машини є вдалим прикладом імпортозаміщення. Адже випробувальний літак Ан-178 був перепроектований, вперше без використання російських комплектуючих, замість яких застосовані як імпортні компоненти, так і продукція, яку виготовляють підприємства України”, – наголосив він.
Відзначимо, анонсована “100% готовність” означає, успішне виготовлення, постачання й встановлення на літак деяких нових українських складових, як то оновлених турбореактивних двигунів Д−436−148ФМ та нових титанових шасі, виробництво яких мали опанувати на ДП “Південмаш”, хоч інформації про це офіційно не повідомлялось.
Своєю чергою, кілька тижнів тому пресслужба ДП “Антонов” у своєму пресрелізі повідомила про завершення роботи з побудови зразка Ан-178, призначеного для виконання льотних сертифікаційних випробувань.
Станом на середину листопада цього року на держпідприємстві закінчували відпрацювання всіх систем цього літака, в тому числі імпортозаміщених, й готували його до першого польоту.