Контракти.ua

867  —  17.11.21
Кожен п’ятий українець готовий платити за доступ до онлайн-медіа
Кожен п’ятий українець готовий платити за доступ до онлайн-медіа

В Україні 20% людей готові платити за доступ до своїх улюблених онлайн-медіа.

Такі дані показало опитування USAID–Internews «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа», яке було представлене на пресконференції в Укрінформі.

"20% українців готові платити за доступ до своїх улюблених інтернет-сайтів, і за доступ до свого улюбленого контенту. Це добра новина для медіа, які запускають платний контент", - сказала під час презентації заступниця директорки Internews в Україні Оксана Майдан.

Опитування також показало, що хоча й довіра до онлайн-медіа є найвищою серед усіх медіа, відсоток довіри знизився з 48% у 2020 році до 44% у 2021 році. Зокрема, учасники фокус-груп сказали, що іноді вважають їх ненадійними та упередженими.

Згідно з результатами дослідження, більшість інших видів медіа залишилася на тому ж низькому рівні довіри, лише радіо та друковані медіа трохи відновилися. Національне радіо отримало на 3% більше довіри (24% у 2021 порівняно із 21% у 2020 році); регіональне радіо – на 3% більше (25% у 2021 порівняно із 22% у 2020 році). Національні друковані медіа отримали 22% (19% було у 2020 році), а регіональні друковані медіа додали 1% (23% у 2021 порівняно із 22% у 2020 році).

Дослідження «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). У липні-серпні цього року представники InMind опитали 4000 респондентів у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.

Статьи по теме
"Укрзалізниця" запустила оновлений сайт: що змінилось для пасажирів і де тепер купувати квитки

АТ "Укрзалізниця" запустила оновлений сайт для купівлі залізничних квитків на будь-який поїзд.
15.05 — 291

Галущенко назвав розмір збитків від останніх масованих атак РФ на енергетику
Галущенко назвав розмір збитків від останніх масованих атак РФ на енергетику

Остання хвиля російських масованих ударів по енергетиці завдала Україні збитків на понад 1 млрд доларів.
07.05 — 280

(Не)жіночі професії. Як війна в Україні змінила ринок праці
(Не)жіночі професії. Як війна в Україні змінила ринок праці

Від початку повномасштабної війни у багатьох сферах ринку праці України спостерігається дефіцит кадрів. Особливо не вистачає спеціалістів професій, які зазвичай вважалися "чоловічими". Проте роботодавці готові залучати жінок на нетипові посади, а українки активніше відгукуються на такі вакансії та проходять перекваліфікацію.
23.02 — 356