Контракти.ua

656  —  10.11.21
В Україні стартує наймасштабніша програма з модернізації залізниці - Зеленський
В Україні стартує наймасштабніша програма з модернізації залізниці - Зеленський

До 2028 року в Україні реалізуватиметься програма з будування десятків тисяч вантажних вагонів загальною вартістю 100 млрд гривень.

Про це повідомив Президент Володимир Зеленський на форумі “Велике будівництво: нова залізниця”, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Ми розпочинаємо наймасштабніше за роки незалежності нашої країни будівництво і модернізацію рухомого складу та залізничних шляхів. Це - програма оновлення вантажних вагонів до 2028 року. Десятки тисяч вагонів, тисячі нових робочих місць. Це формування абсолютно нового ринку загальним обсягом 100 млрд гривень”, - наголосив глава держави.

Як повідомлялося, раніше в Мінінфраструктури заявляли, що з наступного року в рамках програми «Велике будівництво» розпочнеться перше за період незалежності масштабне оновлення парку вантажних вагонів.

Для цього планується залучити близько 100 млрд грн. На ці кошти будуть закуплені 45 тисяч нових вагонів, вироблених українськими підприємствами, замість 55 тисяч непридатних, які планується списати.

Президент Володимир Зеленський вважає, що роками Українську залізницю руйнували погане управління та корупція, та анонсував її оновлення й відродження.

“Стартує новий дуже важливий напрямок: нова українська залізниця. Роками залізну дорогу руйнувала корозія - це поганий менеджмент і корупція. Як іржа, її вкрили непрозорість і неефективність. Через це вона стала відповідно недешева, незручна і навіть небезпечна. Стан, до якого була доведена наша Українська залізниця за ці роки, коротко, але влучно можна описати так: доісторичний локомотив, який зношеними шляхами ледве-ледве тягне потяг зі скрипучими вагонами до брудних і до некомфортних вокзалів”, - сказав глава держави.

Президент нагадав, що влітку РНБО втрутилася у діяльність Укрзалізниці, й тепер, за його словами, “стратегічний актив, який дехто вважав своєю особистою, приватною компанією перевезень, держава сьогодні повертає під свій контроль”.

Зеленський відзначив, що нині спостерігаються позитивні зміни в УЗ, а саме - вперше за рік залізниця вийшла на прибутковість, й уперше за довгий час підвищено вартість вантажних перевезень. Глава держави запевнив, що “занижені тарифи на користь великого бізнесу в минулому”, і замість цього Укрзалізниця отримала додаткові 2 млрд грн цього року та має отримати понад 12 млрд грн наступного року.

“Довгий час, аби користуватися нашою залізною дорогою, були потрібні залізні нерви. Ми прагнемо зробити все, аби ці часи пішли у минуле, а тому сьогодні Україна прокладає новий шлях, абсолютно новий шлях відродження своєї залізниці”, - наголосив Зеленський.

Президент додав, що нова дорога буде довгою, непростою, але успішною.

Як повідомляв Укрінформ, у липні Рада національної безпеки і оборони України на своєму засіданні дала протокольне доручення Кабінету Міністрів вивчити ситуацію, що склалася в Укрзалізниці, та в разі необхідності ухвалити кардинальні рішення.

Статьи по теме
Будівництво може дати до 10% ВВП після війни: Шуляк про потенціал галузі
Будівництво може дати до 10% ВВП після війни: Шуляк про потенціал галузі

У 2025 році ціни на новобудови зросли в середньому на 20%, але це є не відображенням апетитів ринку, а наслідком економіки.
28.10 — 244

Збитки на сотні мільйонів і
Збитки на сотні мільйонів і "заморожені" рахунки: поліція Бразилії розслідує криптоаферу Карлоса Фузіями, - ЗМІ

Федеральна поліція Бразилії звернулася до редакції СтопКор із проханням допомогти притягнути до відповідальності Карлоса Фузіяму — японця бразильського походження, якого правоохоронці кількох країн підозрюють у створенні масштабних криптовалютних пірамід. На батьківщині ділку загрожує до 50 років позбавлення волі. "Відзначився" Фузіяма і в Україні, де орудувала його Mining Express.
23.10 — 791

Безглузда торгівля в рупіях: Росія не може продавати нафту до Індії, - Reuters
Безглузда торгівля в рупіях: Росія не може продавати нафту до Індії, - Reuters

Індійський маршрут, один із найприбутковіших російських маршрутів торгівлі нафтою з моменту введення західних санкцій, стикається із серйозною проблемою через проблеми оплати у валюті, яка відрізняється від долара, і не має короткострокового рішення.
28.11.23 — 633