ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Юрія Косюка повертає бренд «Наша Ряба» на упакування зі своєю курятиною. Місяць її продавали під брендом «Та сама курочка».
Про це повідомляється на офіційній сторінці «Нашої Ряби» в Facebook.
У компанії заявили, що відмовилися від логотипа, щоб звернути увагу не на упаковування, а на якість продукту. Тепер МХП повертає курятину на полиці в звичному вигляді.
«Ми на місяць відмовилися від брендингу. За цей місяць ми впевнилися, що ви з нами на одній хвилі і впізнаєте улюблену курочку навіть без логотипа. Ми повертаємо ту саму курочку у звичному виді. Знайоме пакування знову на полицях магазинів, і дещо все ж змінилося», – заявили в «Нашій Рябі».