Контракти.ua

1267  —  28.07.21
Відеореклама: що це і в яких форматах існує? Які є види відеореклами?
Відеореклама: що це і в яких форматах існує?  Які є види відеореклами?

Чим може бути корисний формат відеореклами та як його розрізняти. Пам'ятка для глядачів та власників різноманітного бізнесу

Користувачі інтернет-ресурсів все частіше віддають перевагу відеороликам. Багатьом легше зрозуміти певну інформацію в такому форматі. Саме тому відеореклама зараз набуває величезної популярності і стає особливо затребуваною серед підприємців. Дізнаймося про неї більш детально, а також розберемося, що таке анімаційна студія.

Що входить в поняття «відеореклама»?

Кожен з нас час від часу наштовхується на різні цікаві відео, в яких описуються переваги певного товару або послуги. Саме це і є відеореклама. Вона являє собою особливий рекламний ролик, який показується потенційному клієнту з метою привернути його увагу та стимулювати до покупки/замовлення послуги.

Цільову аудиторію для такого ролика можна знайти на різних тематичних майданчиках. До них можна віднести:

- соціальні мережі (Facebook, Instagram, TikTok та ін.);
- сайти-партнери;
- всесвітній ресурс YouTube;
- контекстно-медійна мережа Google.

Цей список може доповнюватися також іншими інтернет-ресурсами. Незалежно від вибору варіанту, цілі розміщення відеореклами зводяться до продажу та просування товарів/послуг, формування бренду, створення іміджу, а також підвищення впізнаваності різних компаній та організацій. А якщо користувач бачить рекламний ролик кілька разів, ще й на різних платформах, то це також підвищує лояльність та довіру.

В яких форматах представлена ​​відеореклама?

Рекламні ролики можуть існувати в різних форматах, що робить їх ефективними для певної цільової аудиторії. Найпопулярнішими з них є:

- mid-roll;
- pre-roll;
- pause-roll;
- post-roll.

Перший варіант — це рекламні ролики, які з'являються під час перегляду основних відео. Їх можна побачити на майданчику YouTube та в різних фільмах. Другий формат – це відеореклама, яка завантажується ще до початку перегляду основного контенту. У категорію pause-roll входять ролики, що з'являються відразу після натискання на кнопку «паузи».

Завершує цей список post-roll – оголошення, які можна побачити після завершення основного контенту. Крім зазначених форматів існують також додаткові різновиди - TrueView Video Discovery, TrueView In-Stream та In-Stream без можливості пропуску.

Самостійно створити подібну рекламу досить складно. Адже без спеціальних знань неможливо дізнатися інтереси потенційних клієнтів та створити контент, що привертає увагу. Кращим рішенням стане замовлення реклами в форматі відеороликів в надійній анімаційній студії, де працюють професіонали своєї справи. Вони зможуть вивчити потреби та інтереси базової цільової аудиторії і на основі цього створити максимально ефективні рекламні відео.

Джерело: 7030.studio





Статьи по теме
Чому військові звертаються до наркотиків після бойових дій і як це подолати?
Чому військові звертаються до наркотиків після бойових дій і як це подолати?

Дізнайтесь про основні причини вживання наркотиків серед військових після бойових дій ▶︎ Ефективні методи боротьби із залежністю ☎︎ +380(67)4004477 ▶︎ Наркологічний центр "Брік" – 1 крок до відновлення!
20.11 — 539

Наркотики і залежність: чому «один раз спробувати» може стати початком проблем?
Наркотики і залежність: чому «один раз спробувати» може стати початком проблем?

Чому навіть одна спроба наркотиків може призвести до розвитку залежності та серйозних наслідків ✅ Як впливають наркотики на мозок та психіку ✅ Чому важливо звертатися за допомогою ☎️ +380(97)2669696
11.11 — 421

Почему важно понимать, что контроль над употреблением наркотиков невозможен?
Почему важно понимать, что контроль над употреблением наркотиков невозможен?

Почему контроль над употреблением наркотиков невозможен и как признание проблемы помогает в лечении ▶︎ Какие существуют эффективные программы помощи специалистов для выздоровления ☎︎ +380 (50) 9333260
05.11 — 453