Контракты.ua

4341  —  26.05
Чому в нових роликах FAVBET, створених BANDA, ніхто не кричить і не обіцяє величезні виграші
Чому в нових роликах FAVBET, створених BANDA, ніхто не кричить і не обіцяє величезні виграші

У FAVBET презентували новий відеоролик, створений креативним агентством Banda та продакшен студією shelter.film. Уперше в історії українського бетингу в роликах не закликають глядача робити ставки, а говорять із ним про емоції від гри. Еталоном комунікації для креативників стали британські букмекерські компанії, що працюють зі споживачем максимально інтелігентно. За режисерську роботу відповідальний Марек Партіс (Чехія).

FAVBET планує відрізнятися від конкурентів інтелігентною рекламною кампанією «Будь всередині гри», завдання якої змінити ставлення споживачів до бетингу (ставок на спорт) і прищеплювати хороший смак за допомогою креативів.

«Ми не кричимо, не заманюємо привабливими гаслами, не обіцяємо легких перемог та швидких результатів. Ми, імовірніше, продовжуємо говорити про емоції, розкриваємо внутрішню суть ставки, яка дозволяє зануритися у світ гри та отримати максимум залучення, інтересу та приємного проведення часу», – коментує Борис Цомая, креативний директор FAVBET.

«Ми хочемо відсторонитися від усієї категорії, не кричати на людину, не обіцяти виграші і не заманювати гучними іменами. У центрі ролика не спортсмени, а звичайні люди та їхні емоції, матчі, що не забуваються»,  – погоджується з колегою Олексій Малишко, Head of brand FAVBET.

Ролик у форматі спонсорства розмістять на ТБ-каналах групи 1 + 1 (1 + 1, 2 + 2), каналах «Медіа Група Україна» (ТРК «Україна», «Футбол 1/2/3»). Повну версію ролика можна буде побачити у Facebook і YouTube. Креативники створили універсальний інсайт – емоційне занурення в гру з кожною ставкою. Тому рекламу транслюватимуть на інших ключових для FAVBET ринках: Хорватії, Румунії та Білорусі.

Так само за прикладом провідних британських букмекерів у компанії активно розвивають благодійний проект FAVBET Foundation. Про це йдеться в матеріалі галузевого видання MMR.

Раніше повідомлялось, що креативна агенція BANDA створила нове позиціювання та візуальний стиль для FAVBET. В його основі європейський підхід: ставлення до гри як до розваги, а не способу заробітку.

Статьи по теме
Фехтовальщик Рейзлин выиграл «бронзу» Олимпийских игр в Токио
Фехтовальщик Рейзлин выиграл «бронзу» Олимпийских игр в Токио

Украинский фехтовальщик Игорь Рейзлин стал бронзовым призером Олимпиады-2020 в Токио (Япония).
26.07 — 136

Шевченко: хотел бы тренировать в Италии, после Евро рассмотрю варианты
Шевченко: хотел бы тренировать в Италии, после Евро рассмотрю варианты

Ранее специалист заявил, что мечтает возглавить «Милан».
04.05 — 268

Где смотреть матчи 24 тура футбольной Премьер-лиги Украины
Где смотреть матчи 24 тура футбольной Премьер-лиги Украины

Четырьмя матчами завершится в воскресенье, 2 мая, 24-й тур чемпионата Украины среди клубов Премьер-лиги.
02.05 — 314