Контракти.ua

4599  —  26.05.21
Чому в нових роликах FAVBET, створених BANDA, ніхто не кричить і не обіцяє величезні виграші
Чому в нових роликах FAVBET, створених BANDA, ніхто не кричить і не обіцяє величезні виграші

У FAVBET презентували новий відеоролик, створений креативним агентством Banda та продакшен студією shelter.film. Уперше в історії українського бетингу в роликах не закликають глядача робити ставки, а говорять із ним про емоції від гри. Еталоном комунікації для креативників стали британські букмекерські компанії, що працюють зі споживачем максимально інтелігентно. За режисерську роботу відповідальний Марек Партіс (Чехія).

FAVBET планує відрізнятися від конкурентів інтелігентною рекламною кампанією «Будь всередині гри», завдання якої змінити ставлення споживачів до бетингу (ставок на спорт) і прищеплювати хороший смак за допомогою креативів.

«Ми не кричимо, не заманюємо привабливими гаслами, не обіцяємо легких перемог та швидких результатів. Ми, імовірніше, продовжуємо говорити про емоції, розкриваємо внутрішню суть ставки, яка дозволяє зануритися у світ гри та отримати максимум залучення, інтересу та приємного проведення часу», – коментує Борис Цомая, креативний директор FAVBET.

«Ми хочемо відсторонитися від усієї категорії, не кричати на людину, не обіцяти виграші і не заманювати гучними іменами. У центрі ролика не спортсмени, а звичайні люди та їхні емоції, матчі, що не забуваються»,  – погоджується з колегою Олексій Малишко, Head of brand FAVBET.

Ролик у форматі спонсорства розмістять на ТБ-каналах групи 1 + 1 (1 + 1, 2 + 2), каналах «Медіа Група Україна» (ТРК «Україна», «Футбол 1/2/3»). Повну версію ролика можна буде побачити у Facebook і YouTube. Креативники створили універсальний інсайт – емоційне занурення в гру з кожною ставкою. Тому рекламу транслюватимуть на інших ключових для FAVBET ринках: Хорватії, Румунії та Білорусі.

Так само за прикладом провідних британських букмекерів у компанії активно розвивають благодійний проект FAVBET Foundation. Про це йдеться в матеріалі галузевого видання MMR.

Раніше повідомлялось, що креативна агенція BANDA створила нове позиціювання та візуальний стиль для FAVBET. В його основі європейський підхід: ставлення до гри як до розваги, а не способу заробітку.

Статьи по теме
Президент «Руху» Григорій Козловський долучився до допомоги фонду «Трибуна Героїв»
Президент «Руху» Григорій Козловський долучився до допомоги фонду «Трибуна Героїв»

Президент «Руху» спільно з президентом «Карпат» Володимиром Матківським та головою Львівської Асоціації футболу Олександром Шевченком фінансово долучились до допомоги родинам футбольних ультрас, які загинули на війні, та перерахували у благодійний фонд півтора мільйона гривень.
08.09.22 — 663

Зеленський позбавив стипендії українського фігуриста: у чому причина
Зеленський позбавив стипендії українського фігуриста: у чому причина

Українського фігуриста та чемпіона XVI зимових Олімпійських ігор Віктора Петренка позбавили державної стипендії. Відповідний указ підписав глава держави Володимир Зеленський.
09.08.22 — 750

"Аморально сідати за стіл з росіянами": Україна бойкотуватиме дитячий чемпіонат світу з шахів

Збірна України не братиме участь у планетарній шаховій першості серед дітей через допуск до турніру представників Росії та Білорусі.
24.07.22 — 577