Контракти.ua

215  —  30.03.21
Чому вигідно купувати в аутлетах
Чому вигідно купувати в аутлетах

У аутлетах має сенс робити ставку на дорогі та якісні речі, якими ви плануєте регулярно користуватися: купувати красивий порцеляновий посуд, валізи для подорожей, шкіряне взуття або зимовий одяг, прикраси.

Все це можна відшукати у марок середнього та люкс-сегмента практично за ціною мас-маркету. Для цього ознайомтеся з пропозиціями, наприклад, ТЦ «Караван» на сайті https://kiev.karavan.com.ua/. У аутлеті діють знижки від 30 до 70%.

Як з'явилися аутлети та змінювалася їхня історія

Перші аутлет-магазини, де минулі колекції різних брендів можна було придбати з відчутними знижками поза офіційним періоду розпродажів, з'явилися в США ще в 30-х роках минулого століття. Спочатку регулярні розпродажі проводилися тільки для співробітників компаній – тих, хто працював в офісах брендів або на виробництві. Їх влаштовували безпосередньо на фабриках та мануфактурах.

Незабаром аудиторія покупців розширилася – роздобути бажану річ за привабливим цінником могли вже всі. Перший аутлет сучасного зразка почав працювати в 1936 році – він належав американському бренду чоловічого одягу.

Після цього Америку охопила хвиля аутлет-манії: з 1980-х по 1990-ті роки по всій країні відкрилися десятки шопінг-центрів, де можна було оновити гардероб, знайти речі для дому та косметику, дитячі товари, меблі. Знижки варіювалися від бренду до бренду та залежали від новизни колекції, але рідко були нижче 30% (і як правило, не перевищували 70%). У Канаді аутлети стали з'являтися в кінці 1980-х, а в Європі – в середині нульових.

Що можна купити та чому це варто зробити

В аутлеті можна купити такі товари:

  • одяг для дорослих і дітей;
  • взуття;
  • косметику;
  • парфумерію;
  • аксесуари для дому;
  • техніку та електроніку.

Переваги шопінгу в аутлетах

Головне, за чим їдуть в аутлет, це розпродажі та акції. Кожен бренд сам призначає розмір знижки. Навіть в одному магазині вони можуть відрізнятися в залежності від новизни колекції, але в цілому варіюються від 30 до 70%.

Варто стежити за сезонністю. Традиційно глобальні розпродажі бренди проводять в кінці літа – восени, перед Новим роком та відразу після. Аутлети не виняток: в сезон до регулярних знижок додаються додаткові. Свята та вихідні дні – ще один привід для спеціальних акцій або розпродажів.

Знайти в аутлеті з рівним успіхом можна як класичні речі, які бренди перевипускають з сезону в сезон, так і предмети зі списку «гарячих тенденцій», які будуть в топі найближчі пару місяців. Останні є шанс відшукати з максимальною знижкою, а ціни на базові предмети, як правило, зменшують 30-50%.

Аутлети зручні тим, що вибір речей тут набагато більше, ніж на сезонних розпродажах. Можливість знайти потрібні розміри зростає, тому що це, по суті, різні магазини (найчастіше монобренди) з речами з минулих колекцій, де дуже багато все тих же базових речей, які приємніше купити зі знижкою, ніж платити повну вартість в магазині тієї ж марки.