Контракти.ua

25259  —  12.09.07
Рекламний сезон відкрито
Рекламний сезон відкрито

11 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» розпочала свою роботу одинадцята міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа REX 2007, організатором якої виступає компанія «Євроіндекс».

Цього року REX зустрічає український рекламний світ масштабними змінами. По-перше, одночасно з REX 2007 стартує новий рекламний виставковий проект T-REX — перша міжнародна виставка технологій, обладнання та матеріалів для виробництва реклами. T-REX, тобто «Техно-REX», виріс з однойменної спеціалізованої експозиції, яка з успіхом останніми роками демонструвалась у рамках REX. Докладну інформацію про нову виставку містить прес-реліз, що додається.
По-друге, введення в експлуатацію третього павільйону виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» дозволило організаторам повніше реалізувати потенціал виставки та розташувати експозицію REX 2007 у двох павільйонах. Майже 290 компаній-учасників з України, Польщі, Республіки Молдова, Росії, Туреччини представляють новітні технології, товари та послуги для споживачів рекламної галузі — менеджерів з реклами та маркетингу підприємств різних галузей економіки: виробництво зовнішньої реклами, рекламно-сувенірну та поліграфічну продукцію, виставкове обладнання, послуги рекламних агентств тощо. Серед учасників виставки — лідери ринку реклами і маркетингових комунікацій: Lateca, «Альпака», «Астрея XXI», «Берег Україна», «Боровков», «Браналді», «Бюрократ», «Вольф», «Долфіс Промо Група Україна», «Еней», «Євросувенір», «Квірта», «Клевер», «Конформ Стійл Україна», «Куверт-Україна», «Нетворк-Сервіс», «Трой Україна», «Юрген» та інші. Площа стендів виставки перевищує 3 400 кв. м.
Вперше в історії виставки на REX 2007 серед її учасників проводитиметься конкурс на кращий виставковий стенд. У визначенні переможців зможуть взяти безпосередню участь усі відвідувачі виставки, проголосувавши за найкреативніше оформлену експозицію на стенді Інтернет-порталу про рекламу і маркетинг «РеклаМастер» або на сайті Reklamaster.com. Переможець отримає унікальний «ексклюзивно-професійний» суперприз від компанії Auto Media Group.
Родзинкою ділової програми виставки стануть доповіді відомих світових гуру реклами та маркетингу:
•    у розкладі Днів брендингу, організованих компанією brandRAINING, — низка спеціальних міні-лабораторних робіт з розробки візуальної комунікації бренду від професіоналів брендобудування з Англії, Росії та Сполучених Штатів Америки;
•    регламент Дня BTL, який проводиться спільно з Міжнародною асоціацією маркетингових ініціатив МАМІ, включає доповідь керівника провідного рекламного агентства з Франції;
•    на міжнародній конференції «Маркетинг вражень: потенціал, перспективність, практика», що вперше в Україні відбуватиметься на REX 2007 завдяки зусиллям агентства Speak Up, про реальну користь маркетингу вражень для бізнесу розповідатимуть на прикладах успішно реалізованих проектів провідні фахівці з України, Росії та США.
У конференц-залах очікується традиційно напружена та загострена атмосфера. На PR-форумі, який проходитиме за підтримки www.publicity.kiev.ua, фахівці дискутуватимуть на тему «PR заради PRоцесу чи PR заради результату?». Співорганізатори Дня Медіа — щоденна газета «Дело» та Інтернет-портал Ukr.Net — поставили на чільне місце взаємовідносини між електронними та друкованими засобами масової інформації: «Інтернет та друковані ЗМІ: дружба дружбою, а гроші нарізно». На засіданні Практикум-клубу «Розшукується маркетолог: очікування й вимоги ринку праці», організованого разом з Українською асоціацією маркетингу, обговорюватимуться нагальні проблеми кар’єри в маркетингу.
Також у виставковій програмі REX — День зовнішньої реклами, організатором якого виступає Асоціація зовнішньої реклами України, традиційно редакція спеціалізованого видання «Маркетингові дослідження» проведе День маркетингових досліджень, а агентство OS-Direct — захід, присвячений директ-маркетингу, — конференцію «DM at REX. Найкращі кейси конкурсу Direct Hit 2007».
Учасники найшвидшого конкурсу реклами «Блиц.Ёрш», який удруге проходитиме в рамках REX, представлять на розгляд авторитетного журі проекти національного символу України.
Про всі новини виставки та її учасників щоденно інформуватиме офіційна безкоштовна виставкова газета, що буде видаватися спільно з журналом Marketing Media Review, а також в Інтернеті — на оновленому сайті REX. На відвідувачів www.rex.ua очікує не лише цікава та корисна інформація про виставку, але й абсолютно новий розділ «Фішки», за принадним девізом якого — «Make REX, not work!» — сховано багато сюрпризів, які допоможуть покращити настрій: помічник ухвалення рішень, тематичні листівки, підбірка рекламних цитат та прикольна іграшка REX-конструктор. Завітайте та побачте, що роботі є альтернатива!
Контактна особа: Марина Клішина, PR-менеджер, компанія «Євроіндекс», e-mail: klishina@eindex.kiev.ua, тел.: (044) 461-9303 або 537-0671 (прес-центр на виставці).

Статьи по теме
Відомий бізнесмен продовжує підтримувати Україну
Відомий бізнесмен продовжує підтримувати Україну

Рінат Ахметов стверджує, що мирний договір із рф можливий тільки на умовах України, яка, зокрема, вимагає виведення російських військ і відновлення контролю над усіма захопленими територіями. Бізнесмен наголосив, що Україна бореться не тільки за свою свободу, а й за свободу всієї Європи. Рінат Ахметов подав позов до Європейського суду з прав людини проти росії, вимагаючи компенсації за грубі порушення його майнових прав під час неспровокованої військової агресії росії проти України.
02.09 — 389

Игристые из разных стран мира — названия и характеристики
Игристые из разных стран мира — названия и характеристики

Игристое — легкий приятный на вкус алкоголь, который ассоциируется с новогодними праздниками и значимыми событиями. По привычке многие все его виды называют шампанским. При этом надпись Champagne может стоять только на винах, произведенных в Шампани классическим методом из определенных сортов винограда. Игристые, произведенные в других странах, имеют свои названия и характеристики, с которыми предлагаем вам ознакомиться.
29.04 — 385

Як урізноманітнити меню при ГВ?
Як урізноманітнити меню при ГВ?

Правильне і різноманітне харчування при грудному вигодовуванні (ГВ) відіграє ключову роль у забезпеченні не тільки здоров'я жінки, а й в розвитку і здоров'ї малюка. Дієта при ГВ повинна бути збалансованою, різноманітною і корисною, щоб забезпечити організм всіма необхідними поживними речовинами, та збагатити склад грудного молока.
06.03 — 341