Повідомлення ПАТ «Укртелеком» щодо діяльності в умовах карантину
Укртелеком продовжує безперервну діяльність, адже в умовах поширення коронавірусної інфекції COVID-19 важливість сталого надання послуг зв’язку зростає ще більше.
Разом з цим, для запобігання поширення коронавірусу COVID-19, враховуючи постанову Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №211, Укртелеком вживає наступні заходи:
Нагадуємо, що у разі виникнення питань щодо послуг, їх можна вирішити не виходячи з дому. Можна звертатися будь-яким зручним способом:
Задля швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку.
Залишити заявку в автоматичному режимі можна за одним з цих номерів:
Пам‘ятайте про важливість дотримання рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України.
Здоров‘я вам та вашим близьким!