Контракти.ua

763  —  21.10.19
У Мюнхені за підтримки ТМ Статус втретє пройшли «Дні українського кіно»
У Мюнхені за підтримки ТМ Статус втретє пройшли «Дні українського кіно»

На «Днях українського кіно» у Мюнхені зали були переповнені, не всі охочі змогли потрапити на показ фільмів українського виробництва.

Про це заявили організатори заходу на прес-конференції у Києві 17 жовтня. Показ відбувався з 11 по 13 жовтня у німецькому кінотеатрі Rio Filmpalast. Творчі групи представили найгучніші українські стрічки: «Додому», «Фокстер & Макс», «Дике Поле», «Пекельна Хоругва, або Козацьке Різдво» та «Гуцулка Ксеня». Захід відбувся за підтримки Держкіно та меценатів.

«Ми дивимось на кінематограф не лише як на мистецтво і підтримку талановитих людей, а й як на подальший розвиток нашої країни, на можливість популяризувати в світі Україну не тільки як країну революції та дешевої сировини, але й творчу країну з найталановитішими людьми. Цей потенціал може бути одним із драйверів розвитку України. Пишаюся, що також маю відношення до цих чудових процесів, які йдуть у сфері нашого кінематографу», - говорить Людмила Русаліна, меценатка «Днів українського кіно» у Мюнхені. Жінка з дитинства захоплюється українським кіно та київською студією імені О. Довженка і вже більше 10 років підтримує кінематограф вітчизняного виробництва.

Показ фільмів відбувався мовою оригіналу з субтитрами для німецької  аудиторії. Через великий ажіотаж на українське кіно, деяким глядачам довелось сидіти на додаткових стільцях. На кінематографічний показ прийшли не лише представники української діаспори, а й іноземні глядачі.

«Це третя подія у Мюнхені. Але є велика різниця між тим, як ми починали і тим, що відбувається зараз. Найголовніше, що рівень українських фільмів зріс, зацікавленість і реакція іноземної аудиторії у Мюнхені була дуже яскравою. Було приємно, як сприймали наші фільми глядачі. Бо глядач голосує квитками, купуючи їх у кінотеатрі», - говорить Андрій Халпахчі, генеральний директор Київського кінофестивалю «Молодість», який став одним із організаторів заходу.

Співорганізаторами «Днів українського кіно» у Мюнхені стали Генеральне консульство України в Мюнхені та Манана Палагашвілі у співпраці з режисером Дарією. Партнером події став сучасний український бренд - торговельна марка «Status». Компанія не вперше долучається до подібних заходів.

«Зараз ми оговорюємо нашу співпрацю й участь торговельної марки «Status» у підтримці українського кіно на Каннському фестивалі 2020 року. Я впевнена, що наші фільми зроблять фурор і отримають найвищі нагороди у конкурсі, ми все для цього маємо», - підсумовує Людмила Русаліна, президент ГК «Петрус».

 

Статьи по теме
Реставрувати костел Святого Миколая після пожежі будуть за допомогою меценатів
Реставрувати костел Святого Миколая після пожежі будуть за допомогою меценатів

До реставрації костелу Святого Миколая після пожежі залучать меценатів. Міністерство культури та інформаційної політики готує нараду з цього приводу.
05.09.21 — 772

Бородянский говорит, что 30 украинских фильмов в год достаточно
Бородянский говорит, что 30 украинских фильмов в год достаточно

В Украине необходимо уменьшить производство прокатных фильмов, одновременно повышая их качество.
30.11.19 — 646

Людмила Русалина:
Людмила Русалина: "Успех в будущем – наши дети сегодня!"

30 одаренных детей из 600 участников конкурса-фестиваля "Щасливi долонi" получили награды и подарки от меценатов
25.04.19 — 996