На «Днях українського кіно» у Мюнхені зали були переповнені, не всі охочі змогли потрапити на показ фільмів українського виробництва.
Про це заявили організатори заходу на прес-конференції у Києві 17 жовтня. Показ відбувався з 11 по 13 жовтня у німецькому кінотеатрі Rio Filmpalast. Творчі групи представили найгучніші українські стрічки: «Додому», «Фокстер & Макс», «Дике Поле», «Пекельна Хоругва, або Козацьке Різдво» та «Гуцулка Ксеня». Захід відбувся за підтримки Держкіно та меценатів.
«Ми дивимось на кінематограф не лише як на мистецтво і підтримку талановитих людей, а й як на подальший розвиток нашої країни, на можливість популяризувати в світі Україну не тільки як країну революції та дешевої сировини, але й творчу країну з найталановитішими людьми. Цей потенціал може бути одним із драйверів розвитку України. Пишаюся, що також маю відношення до цих чудових процесів, які йдуть у сфері нашого кінематографу», - говорить Людмила Русаліна, меценатка «Днів українського кіно» у Мюнхені. Жінка з дитинства захоплюється українським кіно та київською студією імені О. Довженка і вже більше 10 років підтримує кінематограф вітчизняного виробництва.
Показ фільмів відбувався мовою оригіналу з субтитрами для німецької аудиторії. Через великий ажіотаж на українське кіно, деяким глядачам довелось сидіти на додаткових стільцях. На кінематографічний показ прийшли не лише представники української діаспори, а й іноземні глядачі.
«Це третя подія у Мюнхені. Але є велика різниця між тим, як ми починали і тим, що відбувається зараз. Найголовніше, що рівень українських фільмів зріс, зацікавленість і реакція іноземної аудиторії у Мюнхені була дуже яскравою. Було приємно, як сприймали наші фільми глядачі. Бо глядач голосує квитками, купуючи їх у кінотеатрі», - говорить Андрій Халпахчі, генеральний директор Київського кінофестивалю «Молодість», який став одним із організаторів заходу.
Співорганізаторами «Днів українського кіно» у Мюнхені стали Генеральне консульство України в Мюнхені та Манана Палагашвілі у співпраці з режисером Дарією. Партнером події став сучасний український бренд - торговельна марка «Status». Компанія не вперше долучається до подібних заходів.
«Зараз ми оговорюємо нашу співпрацю й участь торговельної марки «Status» у підтримці українського кіно на Каннському фестивалі 2020 року. Я впевнена, що наші фільми зроблять фурор і отримають найвищі нагороди у конкурсі, ми все для цього маємо», - підсумовує Людмила Русаліна, президент ГК «Петрус».