Контракти.ua

920  —  29.09.19
Укрзализныцю разделят на три части
Укрзализныцю разделят на три части

Правительство уже разрабатывает соответствующий законопроект, руководство Укрзализныци также разделится на три должности.

Министр инфраструктуры Владислав Криклий заявил, что Укрзализныцю планируют разделить на три компании. Криклий в интервью Радио Свобода отметил, что правительство совместно с Верховной Радой разрабатывает соответствующий законопроект, передает Корреспондент.

Один оператор будет отвечать за доступ к инфраструктуре. За всю сеть, за электрификацию, заниматься капитальными вложениями в поддержку, эксплуатацию, развитие сети.

Второй оператор будет заниматься убыточными и проблемными пассажирскими перевозками. И третий - грузовыми перевозками, которые генерируют прибыль для государства. Руководство "Укрзализныци" также разделится на три должности.

Напомним, "Укрзализныця" в 2019 году планирует приобрести три тысячи ремней безопасности для пассажиров верхних полок.

Статьи по теме
Будівництво може дати до 10% ВВП після війни: Шуляк про потенціал галузі
Будівництво може дати до 10% ВВП після війни: Шуляк про потенціал галузі

У 2025 році ціни на новобудови зросли в середньому на 20%, але це є не відображенням апетитів ринку, а наслідком економіки.
28.10 — 248

Збитки на сотні мільйонів і
Збитки на сотні мільйонів і "заморожені" рахунки: поліція Бразилії розслідує криптоаферу Карлоса Фузіями, - ЗМІ

Федеральна поліція Бразилії звернулася до редакції СтопКор із проханням допомогти притягнути до відповідальності Карлоса Фузіяму — японця бразильського походження, якого правоохоронці кількох країн підозрюють у створенні масштабних криптовалютних пірамід. На батьківщині ділку загрожує до 50 років позбавлення волі. "Відзначився" Фузіяма і в Україні, де орудувала його Mining Express.
23.10 — 795

Безглузда торгівля в рупіях: Росія не може продавати нафту до Індії, - Reuters
Безглузда торгівля в рупіях: Росія не може продавати нафту до Індії, - Reuters

Індійський маршрут, один із найприбутковіших російських маршрутів торгівлі нафтою з моменту введення західних санкцій, стикається із серйозною проблемою через проблеми оплати у валюті, яка відрізняється від долара, і не має короткострокового рішення.
28.11.23 — 636