Навіщо пересічному громадянину брати гроші у борг? Згідно зі статистичними даними, близько 45% населення країни щомісяця платять біля 30% сімейного бюджету на погашення кредитів. Чималі гроші! Розглянемо більш докладно, як працює ця система.
Банківська система — це бізнес. Основне завдання кожного підрозділу — залучити якомога більше вкладників, які зберігають свої гроші в ньому. Банк ці гроші інвестує і отримує свій прибуток. Щоб стимулювати вкладників нести гроші, їм виплачуються відсотки. Звідки вони беруться?
Щоб отримати прибуток на виплату відсотків по вкладах, банк повинен їх десь заробити. Для цього гроші використовують для видачі кредитів. Люди беруть їх в борг, а потім повертають з відсотками. Чим більше банк видає вкладникам, тим вище будуть кредитні ставки.
Основна причина, за якою населення бере гроші в борг на сайті https://myzaym.com/uk-ua/groshi-v-borg/ — це бажання жити добре. Прагнення до багатства і росту матеріального благополуччя властиве більшості людей. Оскільки населення звикло до пошуку легких рішень, кредити завдяки своїй доступності так популярні в нашій країні.
Прикладів багато:
Ще однією причиною може стати складна ситуація, коли дійсно потрібно дуже терміново знайти гроші. Це питання життя і смерті. Найпростіше знайти гроші, взявши кредит. У цій ситуації необхідно тверезо оцінити свої можливості по виплаті боргу. Для цього фінансово грамотні люди планують своє майбутнє заздалегідь. Вони розуміють, що іноді гроші можуть знадобитися дуже терміново, тому поступово відкладають якісь суми на накопичувальний рахунок у банку або використовують страхування життя.
Є ще багато інших причин, за якими люди змушені брати гроші в борг. Для багатьох іпотека на житло — це єдиний вірний варіант. Але мова не про те. Розглянемо ситуації, коли дійсно раціонально скористатися кредитом.
Що таке актив і пасив? Перший приносить гроші, а другий нічого не дає, а іноді й забирає. Згідно зі статистичними даними, близько 90% людей беруть кредити на покупки. Це пасив. Наприклад, автомобіль вимагає обслуговування, а значить, витрачає гроші. Ще один приклад — телевізор. Він не вимагає грошей, але забирає час і засмічує мозок.
Щоб не потрапити в кредитне рабство, потрібно розуміти, що купуєте в результаті угоди більше, ніж витрачаєте. Наприклад, автомобіль може стати активом, якщо він необхідний для роботи і отримання прибутку. Таксі, служба доставки або організація продажу кави — будь-який варіант добрий.
Незважаючи на те, що всі розуміють цю закономірність, маркетинг йде у гору. Акції, безпроцентні розстрочки, доступність кредитів, мода на нові гаджети занадто сильно привертають увагу людей. Щоб не потрапити в кредитне рабство:
Аналізуючи цю інформацію, багато людей відмовляються від кредитів. Відразу можна відрізнити запити, які тягнуть у боргову яму, від тих, які дійсно потрібні. Цими діями ви ніби то обходите маркетинг. Як тільки з'явилася емоція, людина сама себе переконує в тому, що ця річ необхідна негайно. Оскільки будь-яка реклама розрахована на реакцію, тверезий розум дозволяє приймати більш зважені рішення. Коли сплеск емоцій проходить, починає домінувати здоровий глузд.