Контракти.ua

2425  —  24.05.18
Forbes назвал самый дорогой бренд 2018 года
Forbes назвал самый дорогой бренд 2018 года

Американская компания Apple в восьмой раз подряд возглавила список самых дорогих брендов в 2018 году по версии Forbes.  

Стоимость бренда за год выросла на 8% и составила $182,8 млрд, передает ЛИГА.net.

Помимо Apple в пятерку лидеров вошли технологические компании Google, Microsoft, Facebook и Amazon.

Google был оценен в $132,1 млрд, что на 30% выше, чем в прошлом году. Стоимость бренда Microsoft - $104,8 млрд (подорожал на 21%), Facebook стал дороже на 29%, его стоимость оценивается в $94,8 млрд, Amazon – на 31%, до $70,9 млрд.

В десяти десятку самых дорогих брендов мира вошли Coca-Cola, Samsung, The Walt Disney Company, Toyota и AT&T.

Статьи по теме
Культовий бренд мобільних телефонів на межі остаточного краху
Культовий бренд мобільних телефонів на межі остаточного краху

Бренд Nokia, який колись домінував на ринку мобільних телефонів, готується до свого остаточного зникнення.
13.08 — 1842

Німецький автопром тріщить по швах: чому легендарні бренди втрачають позиції
Німецький автопром тріщить по швах: чому легендарні бренди втрачають позиції

Німецький автопром тріщить по швах: чому легендарні бренди втрачають позиції
02.08 — 385

Випередила Apple і Microsoft: Nvidia стала найдорожчою компанією у світі
Випередила Apple і Microsoft: Nvidia стала найдорожчою компанією у світі

Nvidia стала першою компанією в історії завдяки підвищеній популярності технологій штучного інтелекту.
11.07 — 407